Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har vært i et vikariat nå hvor jeg har misstrivdes veldig, og har derfor avsluttet mitt engasjemang med de. Har til nå ikke fått noen tilbakemeldinger vedrørende overtidsarbeidet jeg har utført (som de hittil har utbetalt til meg uten å si noe), men nå på min siste timesinnlevering, nekter de å betale ut overtiden min, og sier at jeg kan få vanlig betalt for de timene jeg har jobbet over!! Så jeg lurer på om noen vet om de har lov til å holde igjen på dette?? Synes dette er skikkelig dårlig gjort av de da jeg faktisk har arbeidet hardt den siste oppsigelses tiden min!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Det kan jeg aldri tenke meg at de har lov til. Ta en tlf til dem igjen og si at du gjerne vil at de skal utbetale overtiden din, hvis de nekter så si at da blir du nok dessverre nødt til og kontakte arbeidsstisynet... Kan love deg at det blir fart på sakene da...
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Når i mnd sluttet du. Sluttet du midt i en mnd kan de si at det ikke er overtid siden du da ikke har jobbet 100% i perioden.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Jeg leverer timer hver 14 dag, så den skal være grei. Det er de siste 14 dagen de ikke vil betale for. Men skal sende mail til arbeidstilsynet og høre med de:) Takk for gode råd/tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå