Gå til innhold

Kviselignende med en hvit "mark" som sitter fast i huden ...noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Irriterer meg over noe. jeg får kviselignende byller som enn kan klemme og klemme på , men det kommer ikke noe ut. Det er liksom bare en hvit "mark" liksom sitter fast i huden som man aldri får klemt ut jo. jeg blir sprø.

Noen andre som har vært borte i det og hva det heter feks eller blir kvitt de?

Klarer jo ikke å la de være helle vet du, så får jo heller sår....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare talg. Peeling kan hjelpe over tid.

Skrevet

Hudormer. Du kan prøve med slikt plaster man setter over som skal dra de ut. Kommer de ikke ut med det plasteret er det lett å klemme de ut etterpå. Dette er som regel skitt og lort som setter seg i porene dine, derfor kommer de igjen og igjen.

Du kan prøve å finne produkter som passer din hud som hjelper huden å lukke disse porene.

Skrevet

nei det er ikke hudomer, de kommer ut de. Disse kommer som kuler som går utover. Når man klemmer er det bare væske som kommer, . man ser det sitter i en hvit sak liksom som sitter dønn fast selv om man bruker noe spisst for å få den løs. Litt vanskelig å forklare.

Skrevet

Høres ut som milier. Dette er en type talgkjertler, som hudormer, bare at de er lukket inne i huden. Du kan snitte dem med en sterilisert nål/lansett, da er det lett å fjerne dem. Ellers så er MD formulations continous renewal cream (evt heller serum dersom du har fet hud) super til å forebygge at det kommer nye.

Skrevet

Høres ut som milier. Dette er en type talgkjertler, som hudormer, bare at de er lukket inne i huden. Du kan snitte dem med en sterilisert nål/lansett, da er det lett å fjerne dem. Ellers så er MD formulations continous renewal cream (evt heller serum dersom du har fet hud) super til å forebygge at det kommer nye.

Skrevet

Skrevet

Jeg har sånne...MANGE sånne! Hater de! Men, det går ann å klemme de ut altså, bare du klemmer hardt nok. Det er en liten prikk liksom, som sitter fast. Gubben mener det er beinet, men jeg har oppdaget at man fint kan klemme de ut om man tåler en trøkk!

Jeg har begynt å vaske ansiktet med clerasil morgen og kveld, og smører huden med aloe vera fuktigshetskrem. Det hjelper litt!

Skrevet

det heter milier, mange smbarn som har det når de ammes, men hos noen få får de det igjenn i voksen alder. (som meg)

Er bare å rense og peele, og håpe de forsvinner, om du er mye plaget kan lege hennvise deg til hudspesialist, og få de brent bort..

Skrevet

Det var da voldsomt. Hengt seg opp litt ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...