Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Mine har økt fra D til DD til nå E, og jeg er allerede på tur ut av min Ecup. Jeg er kun tre og en halv mnd på vei, så jeg blir litt skremt av dette her. Hvor mye kan man forvente at de vokser? Store bh'er er skikkelig dyrt, så jeg vil helst ikke kjøpe så veldig mange fler som jeg ikke får brukt. Det hører med til historien at jeg ikke har gått opp i vekt så langt i graviditeten, så det handler om brystene og ikke generell vektøkning/overvekt. Er normalvektig, høy og slank.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Før graviditeten: B-cup. Midtveis i graviditeten: B/C Etter fødselen: DD. Og nå, C:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 zero, nada, ingenting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fornærmet? ja!!!!!!! har ikke vokst noe som helst i noen av svangerskapene. ikke noe vektøkning å skryte av heller. gikk opp det jeg gikk ned +1kilo i begge. brystene forble samme str... en anelse fullere da jeg hadde melk. har lefser i str. 80c til vanlig. og litt rundere lefser i str 80c under og etter svangerskap.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Fra 70A til 90DD Jeg la på meg 22 kg. I neste svangerskap gikk de fra 80B til 90DD igjen. på tross av at jeg ikke gikk opp et gram. Nå er de 75D og det er akkurat passe.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Ser det varierer mye, men at det tyder på at de kommer til å gå litt ned igjen etter fødselen. Det lover godt! Satt nettopp og funderte på hva en brystreduksjon vil koste. hi
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Jeg gikk fra 75B til 80D i det første svangerskapet. Etter ammingen gikk jeg tilbake til 75B, men en mye slappere variant enn før jeg ble gravid. I svangerskap nr 2 gikk jeg opp igjen til 80D. Alt jeg gikk opp i størrelse gikk jeg opp i løpet av de 3-4første mnd.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 før: A/B gravid: C etter: G de ble enorme mens jeg ammet. men når baby ikke ville ha melk mer forsvant det i løpet av få dager tilbake til B!! :(
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Jeg økte fra b-cup til e-cup, men ingen fordel, etter ent amming hadde jeg tomme skinnfiller, heldigvis har naturen vært barmhjertelig med meg, så brystene har kommet seg og er nå en pen c-cup og løsskinnet har strammet seg inn igjen. Selv etter å ha ammet 3 barn, og uten å bli overvektig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå