Gå til innhold

Emmaljunga first class 0+ bilstol....

Anbefalte innlegg

Skrevet

dere som har denne, opplever dere at babyens hode faller frem/ned? Det er liksom ikke noen støtte i den når han er så liten (1 mnd). Noen tips til hva vi kan gjøre for å støtte opp mer? Det ser så fælt ut å sitte sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er gravid og var for bare få dager siden på stol innkjøp. Ble da fortalt av selger at denne var en dødsfelle. Vet ikke hva dere kan gjøre, men jeg kjøper en billigere men tryggere variant!

Skrevet

Jeg hadde også tenkt å kjøpe denne, men så at den hadde kommet veldig dårlig ut i test. Vi kjøpte Acta Graco Logico S med beltebase og er kjempefornøyd med den!

Skrevet

Om du nettopp har kjøpt den synes jeg du skal reklamere på den og se om du ikke kan få pengene igjen. Begrunn rett og slett med at barnet ikke sitter som det skal, og som det ville gjort i en vilken som helst annen bilstol. Få deg ny stol, for denne har fått resultat -Dårlig- i testene, og er regnet som utrygg.

Skrevet

At den er dårlig skal visstnok komme av at emmajunga fokuserer mer på design og at den skal brukes på vogna, enn at den skal brukes i bil og være trygg. Dårlig prioritering som gjør at jeg boykotter emmajunga i alle produkter.

Skrevet

HI her igjen.

Basen kom dårlig ut i test i 2009 men denne er byttet ut, den nye basen er trygg men den har ikke vært med i noen norske tester etter at den ble skiftet.

Jeg lurer bare på om noen som har samme sete / eller et annet med samme problem har noen tips til hva man kan gjøre.

Skrevet

Basen ja, men nå snakker vi om selve stolen. Jeg sitter her med babycarekatalogen 2010, og der står det sort på hvitt at den er regnet som DÅRLIG i 2010 testen. Men for all del... stapp en pute under hodet, så overlever sikkert knotten.

Skrevet

Interessant, finnes den katalogen på nett? HI

Skrevet

Aner ikke, fikk den i babycare butikk, men du kan jo søke. :)

Skrevet

Finner den på nett men er det noen testresultater der da? Har du et sidetall? Jeg ser jo nå at babycare er en butikk som bare selger konkurrerende merker, men det er kanskje noen andre som har utført testene?

Skrevet

Vi har to type seter..den ene er Emmaljunga sin og i begge fallt hode til vår lille sønn forover ..hvis det er det du tenker på.Fra side til side også.

Vi har ikke hatt noe problemer med Emmaljunga sin og er storfornøyd med den...dessuten er det vel basen som var problemet og det er jo rettet opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...