Gå til innhold

Noen som har hvitmalte trappetrinn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere slik "antisklitape"? I såfall i sort eller gjennomsiktig?

Videoannonse
Annonse
Gjest datatyven
Skrevet

Har hatt der vi bodde før, og skal ha igjen. Det er drit glatt, der vi bodde før hadde vi sort tape, og det var drit stygt.

Aner ikke helt hva vi skal finne på mot glatthet, men det er jo veldig fint med hvite trapper. Mulig med en ru type hvitmaling eller noe lignende?

Skrevet

Jeg har hvit trapp,men ingen antiskli. Man får en egen teknikk etterhvert,så den føles ikke glatt. Gjester derimot sliter litt med trappen.

Yttertrappen vår er lakkert og blir kjempeglatt når den blir våt. Her er vi blitt rådet av maler om å blande sand i lakken. Kanskje det funker med hvitmaling inne og?

Ps,hvit trapp er fint,men man ser støv med en gang.Uansett hvor ofte den vaskes så er den aldri helt ren:-(

Skrevet

Har hvitmalt trapp og ingen verdens ting..den er glatt. Folk tryner rett som det er i den og den er lang i tillegg. høhø. Vurderer faktisk sånne stygge teppegreier du "limer" på som en får kjøpt på sparkjøp... Grøss. Sånn bortsett fra det, det er som Ellen F sier.. det er et helvete med støv, hår og flekker. Har du barn og dyr i tillegg så kan jeg love at trappa ikke ser ut som en sånn interiørbladtrapp for det meste. høhø.

Skrevet

Vi har sånne stygge teppehalvmåner i hvert trinn. Hvitmalt trapp er nydelig, men ikke spesielt praktisk! vår skal pusses og forhåpentligvis er den pen under så jeg kan beise den mørkebrun eller noe sånt!

Hår, støv og annet syns med en gang, og jeg syns aldri trappa ser ren ut :(

Skrevet

Har tenkt å kjøpe sånne i grå, Gunda.. men ja, fysj så stygge de er. Alternativet er at besteforeldre faller og brekker lårhalsen. høh!

Skrevet

De vi har en grå med sorte striper. Nydelig ;)

Skrevet

Jeg er sikker på at jeg har trynet oftere i trapper med antiskli enn i den jeg har som bare er malt. Er ikke glattere en ett lakkert eller malt gulv. Antiskli er bare stygt som regel og vemmelig å gå på. Ingen har falt i min trapp, bank i bordet.

Skrevet

hehe. Hos meg ser den ut som den er tatt rett ut fra ett interiørblad, forresten. Ett fuktig ark med tørkerull og vips... Trappen blir støvfri bare jeg er oppe og skifter. Tar den på veien ned:)

Skrevet

Prekæs.. hæhæhæ!! Fuktige noen ting bare kliner hundehårene utover her i gården... Det funker alle best med sånn derre swiffer man tørker støv med. Kanskje jeg bare kan lage et sånn hylster til swifferen nederst i trappa og ta en runde hver gang jeg går opp... Eller nej, jeg lar andre få ha interiørhjemmene jeg.. hehe.

Skrevet

Hehe. Mulig det hjelper å unngå bikkjer, men swiffer er bra det og:)

Skrevet

Forresten. Det må være hundehår de glir på hos deg. Ikke trappa:P

Skrevet

Haha! Ja, kanskje det er hårene! :P Rullende hundehår!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...