Gå til innhold

Lagt inn på føden nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

og ingenting skjer!! Ballongkateteren datt ut i natt, slimproppen gikk (utrolig mye blod og slim) kom hit idag, men har fortsatt bare 1 cm åpning!! er ikke særlig moden heller - ingen forandring fra igår. Har fått tablett inn i skjeden, men den hjalp ikke noe, skal ha en ny vurdering kl 20.00.

Er så glad at jeg har et rom med internett og tv, virker som jeg kommer til å være her i noen dager :(

Lily Elise vil ikke ut, tror ikke hun liker navnet sitt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så heldig du er til å ha TV og internett! Det fikk ikke jeg, og det ville jeg ha.

Du får ha lykke, lykke til! Igangsetting kan ta tid. Jeg har blitt igangsatt alle 3 ganger, og nr 1 og nr 3 tok lang tid, men fra 3 cm til ferdig var det relativt kort tid (30 min på nr 1 og 4,5 timer på nr 3). Nr 2 var spesielt da jeg hadde hatt rier i 10 uker og hadde 3 cm åpning, lå der med nyrebekkenbetennelse, og til slutt så tok de vannet siden riene ikke ville stoppe. Fra de tok vannet til hun var ute, tok det 2,5 timer.

Men det som er bra med igangsetting er at de passer veldig på deg siden det er høyere risiko (ingen problemer her), og akkurat det likte jeg!

Skal tenke mye på deg utover dagen! Er så spent! :-) Tror du får en like nydelig jente som eldste jenta di.

Klem!

Skrevet

Tusen takk Shari! Setter pris på det. Begynner å bli veldig utålmodig, men er glad jeg blir godt tatt være på. Bare vet at foreløpig foregår dette på akkurat samme måte som med dattera mi. Etter 3 dager og alle slags mulige metodene, endte det hele i hastekeisersnitt.

Skal prøve å ha en fornuftig prat med dem imorgen og får dem til å innse at det er bedre for alle sammen om vi bare skjærer henne ut med en gang.

Glad jeg har tv, selv om det er bare nrk 1 og nrk 2 og tv 2 - gjør hele verdens forskjell. Hadde verken internett eller tv forrige gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...