Marbella Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Skulle ha hatt et par superlette støvler til lillemor på 10 mnd til hun begynner i barnehagen. Prøvde taylorshoes.com men finner ingen støvler.......
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Crocks støvler? Har de selv, og lettere enn det får du de ikke :-)
Marbella Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2010 Hvor har du kjøpt dem??? Har vært inne på hundre nettsider finner kun de i store str.....
dollylille Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Jeg vil absolutt anbefale Dockboot. De har gummi nederst til anklene, men så er d sånn stoff som det er i tørrdrakter oppover. De er ikke spesielt lette, men pga av det stoffet oppover leggen er det lettere for små barn og gå med dem, de blir ikke så stive. helt fantastiske sko, og disse er også bra som cherrox. Kan være vanskelige og få tak i, jeg lette en stund før jeg fant dem.
**snuskeluska** Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Vi har hatt superfit støvler til gutten vår de siste 3 årene og er veldig fornøyd med dem. Lette og gode å gå i for de minste.
Marbella Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. juli 2010 Lillemor er 10 mnd og har alerede gådd i 6 uker nå - kjøpte støvler til henne i str 19 men de når jo til knærne og er ganske stive.....hørtes ut som en go ide med det våtdraktforet.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå