Gå til innhold

Respektløst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har en kompis som alltid prater om sex og andre jenter hver gang de prater sammen.

Etter hver helg sender han feks en melding å forteller at han hadde sex med 2 forskjellige jenter,og at de var så gode osv.

Om det er ei jente han syns er pen så sender han melding til samboeren min å sier at han møtte den fine dama å at samboeren min må "sjekke henne ut".. sånn går det hele tiden...

Er det respektløst ovenfor meg ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, kan ikke skjønner hvorfor det er respektløst mot deg??!

De er kompiser, og de snakker tydeligvis om slik. Det er noe mellom de, og det har vel ikke noe med deg å gjøre.

Han kompisen er tydeligvis glad i jenter og sex, og han velger å skryte av det til din samboer. Så enkelt er det, ikke noe respektløst mot deg det..

Skrevet

Selvsagt er det respektløst. Og forferdelig barnslig. Ville tatt det opp med kameraten hvis han skulle begynne å nevne noe slikt mens du sitter der.

Skrevet

Har tatt det opp med han engang,men da sa han bare at han måtte få snakke om hva han ville.

HI

Skrevet

Vet du, da kan heller du gå din vei. De må da få snakke om det de vil. Hvis du er så fin på det, så finn på noe annet!

Ja, det er nok respektløst mot kvinner, men ikke mot deg..

Men hadde ikke noen kvinner flydd rundt fra mann til mann, så hadde vi ikke hørt om dette...

Skrevet

"Ja, det er nok respektløst mot kvinner, men ikke mot deg.. "

Hvorfor er det ikke respektløst mot meg ??

HI

Skrevet

Han sier da ikke noe om deg, men om kvinner han har vært med og at de er så deilige og slik.. Han må da vel få synes sex er godt, kvinner er deilig og få snakke om det etterpå?

Noen oppfører seg som han, mens andre sier aldri noe slik..

Og du, hvorfor mener du han er respektløs?

Skrevet

Det er jo kameraten som er teit. Hvis samboeren din hadde kommentert og vært opptatt av disse jentene, så hadde det vært respektløst, men kameraten må jo få gjøre som han vil. Jeg ville ihvertfall ikke fått dårlig samvittighet overfor min mann hvis jeg hadde en litt laus, singel venninne som var mye på sjekkeren og fortalte om det etterpå. (Men jeg ville oppfordret henne til å bruke kondom seff ;)

Skrevet

Så lenge han bare snakker om kvinner som han har sett på og vært på så er det greit, men så fort han drar inn din samboer i samtalen. f.eks "henne bør du sjekke ut" osv så er det respektløst ovenfor deg. Det kameraten da egentlig sier at din samboer bør være utro mot deg!!!!

Min samboer har en kamerat som er akurat lik den kameraten du irriterer deg over. Snakker om damer konstant (har ligget med over 150) han prøvde/glemte seg en gang og prøvde å få samboeren min med seg, men da ble jeg sinna og sa ifra. Han skjønte at han hadde driti seg ut, ba om unskyldning og har aldri prøvd seg på noe slikt igjen. Men damer snakker han like mye om da :-P

Skrevet

Ja men hvorfor skal det være det eneste han snakker om..

Alt handler om andre damer og sex hele tiden. Skal ha samboeren min til å se på alle damer han har sex med og som han syns er fine.

Nesten sånn at han springer hit for å fortelle det.

Vet ikke..var egentlig litt det jeg lurte på..om det var respektløst eller ikke.

HI

Skrevet

Ro deg ned et par hakk, hi...

Boys will be boys:)

Skrevet

Ja, det er respektløst. Samboeren min hadde ei veninne som sendte sånne mld. Hun er bifil. Men hun sendte mld til samboeren min om at hun hadde sex med den å den.. Pluss at hun til stadighet nevnte at hun er naken... "jeg er naken i dusjen" så har ikke svart deg før nå.. Osvosv. Sånne ting. Skulle alltid få frem på en eller annen måte at hun var naken. Wtf? Samboeren min svarte henne aldri når hun skrev sånn men jeg ble rimelig irritert uansett. Nettopp fordi jeg mente at hun ikke respekterte meg! Så jeg sendte henne ei mld selv. Ikke en sint mld, men en koselig mld der jeg forklarte at jeg ikke syntes noe om det. Hun tok det veldig fint og sa hun ikke la noe i det at det var bare tull siden hun trossalt er "en av gutta".. men hun skjønte hva jeg kom fra, å hun respekterte det. Enkelt å greit=)

Skrevet

Ja virker som han prøver å "friste" samboeren min på en måte.

HI

Skrevet

Det høres ut som at kameraten til samboeren din kanskje ikke liker deg så godt, og helst skulle sett at han også var singel. Desverre er det noen jenter og gutter som er "sjalu" på venner som har kjæreste, eller som rett og slett bare vil ødelegge for ha noen å fly rundt sammen med.

Høres også ut som at han prøver å få samboeren din til å være utro, rett og slett. Eller kanskje han vil at samboeren din skal bli fristet til også å fly rundt som kompisen hans gjør.

Kompisen til samboeren din har tydeligvis veldig lite eller ingen respekt for deg.

Her ville jeg luktet et faresignal..

Skrevet

Det er vel mer respektløst ovenfor de han har hatt seg med å skryte av dem og navngi dem. For og ikke snakke om hvor barnslig det er å ikke klare å holde kjeft om detaljer. Hvor gammal er han kompisen hans?

Skrevet

Akkurat sånn jeg føler det!!

HI

Skrevet

Ja, det er respektløst overfor deg. Dere må selv velge hvilket sexliv dere vil ha uten at han skal blande seg i det.

De som er "swingers" er vel ofte slik at de ikke godtar trofasthet hos andre.

Skrevet

Nei hvorfor skulle det være respektløst??

Har ikke du ei venninne som du pleide å snakke med om slike ting før du fikk type? Var iallefall helt vanlig for oss å prate om sånt før vi fikk samboer og barn!

Skrevet

enten sjukelig fiksert på sex, eller veeeeeeldig umoden, eller begge deler. Jeg syns det er krenkende overfor de damene han utleverer, og respektløst mot deg, ja. Det er å late som om at kompisen også er singel og at de liksom er "partners in crime" her.

Men det største problemet er vel at typen din ikke sier til han: Ærlig talt, jeg er ikke 14 år, det du driver med er lavmål.

Skrevet

Janei jeg vet ikke jeg. Samboeren min sier at han ikke bryr seg så mye om hva kompisen sier,men at han bare må få fortelle om det hvis det er det han vil. Men uannsett så føler jeg at det er litt respektløst ovenfor meg.

Samboer sier også at jeg ikke må bry meg om det,men kjenner jeg blir litt irritert hver gang kompisen tar kontakt å det bare handler om sex sex sex......

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...