Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Jeg tror jeg er for 3, han er for 2...kaaanskje 3. Vi klarer rett og slett ikke bestemme oss, men jeg vil ikke ha en attpåklatt! Har to barn på 3 og 1,5. Hva gjorde at DERE valgte å få 3 barn?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Det er INGEN som angrer på det barnet man får! Sett i gang. 3 er STAS!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har to, og etter at pappan dems døde var jeg fast bestemt på at jeg var ferdig med barn. Nå har jeg funnet en herlig mann som vil ha fire barn, så da mangler vi to, hehe. Jeg syns 3 barn er perfekt, sikkert fordi jeg vokste opp med to herlige søsken, og vi har fortsatt et veldig godt forhold. Det var godt å være 3 i barndommen, vi hadde alltid hverandre, derfor har jeg alltid hatt lyst på 3 selv også Derfor velger jeg å få 3, enkelt og greit:)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Dersom to søsken ikke får et godt forhold, er det en helt annen dynamikk å være 3.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Vi var helt enige at vi om 15 år kom til å angre som bare det på at vi ikke fikk flere! Så da produserte vi noen til.. Å få flere barn er jo en investering i hele fremtiden din, ikke bare familien her og nå. Søsken har glede av hverandre på mange måter gjennom hele oppveksten, jeg har selv tre søsken og særlig i tenårene var det veldig greit å være en hel flokk Vi sto jo sammen når det gjalt alt fra innetider til reisemål feriene, hehe. Har selv valgt å få fire barn, vi har både kjærlighet, økonomi og plass til dem. De har stor glede av hverandre selv om de selvfølgelig også krangler. Når jeg ser fremover til den dagen de skal flytte hjemmefra, er det større mulighet for at noen har tid til å komme hjem på søndagsmiddag når jeg har fire enn om jeg hadde hatt "bare" to. Om to flytter utenlands for å studere vil jeg antagelig også ha en eller flere igjen i samme by. Det er fire barn til å lage deilige barnebarn som jeg allerede ser frem til å ha på besøk. Jeg elsker storfamilien og ser frem til masse familieselskaper med barn, svigerbarn og barnebarn etterhvert. Nå som voksen kan jeg ikke se for meg livet uten mine tre søsken heller, vi er mye sammen. Ungene våre er venner, vi feirer nyttår og ferier sammen osv.. Hurra for storfamilien
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Dette blir jo veldig individuelt da. Man er jo så forskjellige. Jeg har ei på 3 og har planlagt keisersnitt med sterilisering 29 juli. Så for vår del blir det bare to. Har alltid tenkt at 2 er nok. Mulig for at jeg har ei søster og er vant med å være 2. Men også for at jeg vil ha god tid til å følge opp på evt sportsaktiviteter de blir med på i tenårene uten å slite meg fullstendig ut. Man rekker jo ikke overalt. Og må bli ganske hektisk med mange barn som skal kjøres på forskjellige aktiviteter etter jobb.Men for en glede med mange barn da. Jeg syns det er flott å se store familier og blir ganske imponert
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Det er ikke alltid 3 er stas. Jeg vokste opp med to søsken, og det var alltid en som ble utestengt og det var alltid to som rottet seg sammen mot en. Jeg vil bare ha partall antall barn.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Jo det er det. Mine foreldre klager omtrent hver dag på at de burde stoppet etter to. Stakkars minstemann føler seg veldig uønsket. Du kan ikke mene på vegne av andre.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Slik at tre kan rotte seg sammen mot den fjerde?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 HI her! Det er vel dette vi ser på også med henhold til at det er lettere med to. To voksne og to barn. Hver vår hvis vi er plasser. Jeg kommer fra en stor familie og har 7 (!) søsken... litt halve inni der, men... hehe Mannen min liker ikke at han må bytte bil (større) Det driter jeg i. Jeg kan kjøre i en stor blikkboks jeg Mannen liker ikke babytiden, men eeelsker 2-3 årsalderen og oppover. Jeg elsker å gå gravid, føde og babytiden og egentlig alle aldre.. Vi får nå se. Andre med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #11 Skrevet 13. juli 2010 MÅ bytte bil? har dere en fireseter, da?? Er ikke de fleste vanlige personbiler registrert for 5? Dette syns jeg lukter vrøvl av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå