Gjest datatyven Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 I går hadde døra på bilen til samboeren min blitt stående åpen med kupelyset på å tappet batteriet. Når han sto opp klokka 6 i dag for å gå på arbeid, var batteriet flatt. Han fant ut han måtte snu min bil som sto inderst i oppkjørselen, og bruke startkabler. Han snudde bilen min, på ekstremt liten plass, mye frem og tilbake. Han åpnet panseret, og der ser han det ligger en pelskledd liten sak opppå motoren ( som sikkert var blitt godt varm etter all snuingen ) like ved batteriet. Han går for å finne en plastik pose til å legge det døde dyret i, men når han kommer tilbake skvatt det ut en øren liten kattunge som tumlet seg avgårde og forsvant over veien. Litt letta der ja! Snakk om flaks! Er jo ikke hver dag man åpner på panseret. Jeg kunne jo ha satt meg i bilen i dag, kjørt til katten ble grilla og vondlukt hadde kommet inn gjennom varmeaparatet. Heldigvis for både katten og meg, var det den rette dagen til å sette seg fast under panseret på bilen min :-)
Mom2Two Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Haha, nå har den bare igjen 8!!! Litt flaks med valg av dag...!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Åååw, så bra at han fant den. Kameraten min fant et helt kattungekull i motoren etter at han hadde kjørt i nesten et kvarter. De greide seg også
Gjest datatyven Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Ja, stakkars lille kattepusen. Måtte bare dele, ikke så mye som skjer i livet til en sykemeldt :-) Kjører vanligvis ikke så langt, men i dag var jeg på to timers kjøretur da jeg sto opp, men da visste jeg jo at katten var borte. Tror ikke jeg hadde takla bilen min om kattungen hadde dødd. Kjørte en gang på en fugl, en due fløy rett inn i bilen min en gang. Jeg turde ikke stoppe, heldigvis var jeg ikke så langt borte fra kontoret til min kjære, så jeg ringte til han at han måtte gå rundt bilen for å sjekke at jeg ikke hadde en halv fuglt stikkende ut av grillen, før jeg turde kjøre videre. Hadde ikke likt å parkere i byen for å se et dødt dyr, vet jeg er håpløs, men jeg liker ikke sånne ting :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå