Gå til innhold

Baby selges til høystbydene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et flott eksemplar av type hankjønn med alder på snart 10 mnd selges. Beregnet levetid er ca 70-80 år. Trenger tett oppfølging di første 18-20 årene men skal teoretisk sett etter det kunne passe på seg selv.

Den har et smil som kan smelte enhver tvilende. Men når virker det som det er noe feil med den. Etter å ha forhørt meg rundt litt, virker det som det vanligste feilen er de såkalte tannproblemene. Dette er visst ufarlig og forbigående men kan dukke opp mange ganger under minimun de først 2 årene av dets levetid. Når probleme dukker opp blir det mange rare lyder fra babyen og både hviletid og inntaking av næring kan bli prolematisk. Man kan ikke planlegge noe de dagene det er verst, for da må man sitte med individet på fanget å konstant kose med det. Men alt i alt, et flott eksemplar på alle måter hvis du ser bort fra denne ene feile.

Det medføler det du trenger av utstyr og noe mat.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og den selges fordi...?

Skrevet

Tror du må annonsere under "Gis bort" hvis du skal ha noen sjanse.

Skrevet

hehe tar han jeg, dersom vi kan inngå en avtale om at hver gang disse små periodene kommer så kan han leveres midlertidig til sine tidligere eiere.

Jeg vil også gjerne få han levert ferdig vaksinert og med stamtavle :-P

Skrevet

Tar han gjerne! Hvor kan han hentes?

Skrevet

Hvis du ikke takler med enn dette har du nok tatt et feil valg i livet gitt. Litt grundigere research hadde kanskje gjort seg.

Skrevet

Hehehe neida er nok ikke så gærnt. Kunne nok ikke gitt han fra meg uansett hvor sliten jeg er nå. Han kan da ikke få tenner hele livet heller :)

Noen eier bare ikke humor ser jeg, må jo være lov å spøke litt på en ellers så grå dag

HI

Skrevet

Jeg tror ikke 11.02 har barn med tenner jeg..

Hehe, veldig bra skrevet HI.

Er akkurat over en periode nå. Ser en hvit jævel under skinnet nå så forbreder meg på et par tøffe uker til :)

Skrevet

Hehehe, så søtt:) Husker de dagene ja, stakkars liten og stakkars mor (og evt far);) Det er godt du klarer å ha litt humor oppi dette, herlig lesing:)

Skrevet

Må nesten prøve å holde humøret oppe. Ting blir bare mer deprimernde hvis ikke :)

Skrevet

Sender du med jet pack? Tar ham gjerne usett... Tror nok han er veldig pen og vil passe i samlingen min.

Skrevet

Å joda, jeg såvisst prøvd både tenner og mye annet. Tror de fleste hadde gått ned for telling for lenge siden om de var i mine sko. Hvertfall om de fleste har så lav tåle og sytegrense som man får inntrykk av her inne.

Og jeg såg ironien i innlegget, men ser meg bare litt lei på de som klager over den minste ting når babyboblen ikke er så rosa lenger.

Hilsen anonym 11:02

Skrevet

Så rart. Har et stykk baby på samme alder, hokjønn med samma greia akkurat nå. Blir sprøøøø!

Skrevet

Jeg har prøvd å gi bort min HELT GRATIS. Men av en eller annen grunn var det ingen som ville ha han :-(

Skrevet

Tar du en valp i bytte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...