Gå til innhold

Hvor mange felles venner har du og samboeren din på fb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler du at samboeren din "stjeler" vennene dine?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 felles.

Hæ, stjeler vennen mine? Hva mener du?

Skrevet

At han sender venneforespørsel til alle vennene dine som han bare har hilst på en gang eller flere og knapt har hatt samtaler med.

Skrevet

Vi har 64 felles venner. Nei, han stjeler ikke. Han sender aldri venneforespørsel til noen, det er andre som sender til han.

Skrevet

eksen min gjorde det. vi er fra samme sted (men hadde ikke møtt hverandre før vi ble sammen) så vi hadde allerede over 50 felles venner. vi var sammen i 3 mndr og nå har vi nesten 80 felles venner! Han sendte til alle han hilste på, eller folk jeg bare hadde snakket om, som han aldri møtte engang, og skrev til de på chatten hele tiden. Utrolig irriterende! det blir jo annerledes med en samboer, enn et "forhold" på tre måneder... men fortsatt unødvendig syns jeg.

Skrevet

42. Og han har ikke sendt forespørsel til noen han heller, det er mine venner som sender han....

Skrevet

68 felles og nei jeg føler ikke at han stjeler mine venner :)

Skrevet

Jeg tror mange aksepterer fordi de er redde for å si nei. Føler han ikke respekterer privatlivet mitt, på en måte,

Skrevet

134.

Ingen "stjeler" mine venner.

Men, blir flere ganger overrasket over at de-og-de blir venner med han, uten at de har møttes - jeg har bare snakket såvidt om han til kjente liksom...

Skrevet

Samboeren min har ikke facebook, hehe..:)

Skrevet

Kjæresten min synes facebook er kjempeteit så der er han ikke... Men hadde han vært det så hadde jeg da synes det var hyggelig om han ville være venner med mine venner.

Skrevet

122 felles venner har vi :o)

Slik blir det når man har vært sammen noen år og har barn sammen. Mange av disse er også familie :o)

Skrevet

Føler ikke at han har stjålet mine venner.

For man "stjeler" ikke hverandres venner. Vennene er mennesker med egen fri vilje og de velger selv hvem de ønsker å bli venn med.

Man eier ikke vennene sine :o)

Skrevet

Vi har 95 felles venner, det kunne vært mange flere også hadde det ikke vært fort at jeg kun aksepterer nære venner og ikke bare bekjente.

Vi er fra samme sted og hadde samme vennegjeng før vi ble kjærester, så de vennene vi har felles har vi enten vært veldig gode venner med begge to fra før, eller så er det mennesker vi har blitt veldig god venner med gjennom hverandre. Synes det er veldig koselig jeg, at vi kan være en stor vennegjeng og at alle kommer godt over ens.

Skrevet

30 felles venner. Nei, han stjeler ikke mine venner ;-) Er vel nesten motsatt, jeg er venner med flere av hans kompiser.

Skrevet

Vi har 75 felles. Har vært sammen i 10 år så det er jo ganske naturlig at vi har masse felles venner, og at vi er venner med hverandres familier.

Men du som har 14 felles venner med samboeren din.. ???? Har dere ikke noe felles liv da?

Skrevet

Vi har ca 40 felles. Spør ikke hverandres venner hvis ikke vi er venner med dem selv, så vidt jeg har fått med meg. Man kan jo ha et godt forhold selv om man bare har 14 felles venner, da, herregud, de har vel andre ting å gjøre enn å sitte foran dataen. De kliner antagelig, right now as we speak.

Skrevet

Sa ingenting om at ikke forholdet kunne være bra, men lurer på om de ikke har noe felles liv utenom hverandre?

Skrevet

41, noen er hans kompiser som har blitt lagt til etter å ha kjent dem en stund, og noen er mine venninner som han har gjort det samme med..

Skrevet

Vi har akkurat 50 felles venner på Fb..:)

Skrevet

Han sender aldri venneforespørsler, det er mine venner som adder han:)

jeg er 12.13 forresten..

Skrevet

Selv om de bare har 14 felles venner på facebook, sier ikke det noe om hvor mange felles venner de har i virkeligheten? Det kan da være 14 eller 400 det? Min venninne har 23 venner på facebook. I virkeligheten har hun mange fler enn meg.

Ærlig talt...

Skrevet

44.

Og nei,vi stjeler ikke venner fra hverandre.Dette er felles venner IRL også.

Vi adder ingen på facen som vi ikke hilse på om vi treffes i butikken

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...