Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 og som har gjort noe vondt mot deg, ville du forventet at samboeren din kuttet kontakten med han? Eller ville du kuttet kontakten med en venn dersom situasjonen var motsatt? Irl eller fb
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Kommer ann på hva du mener med vondt mot deg. Jeg ser at mange mener så forskjellig med det. Om han hadde voltatt deg eller banket deg opp ville det vært naturlig å bryte kontakten. Om det bare er noe følessesmessig du selv føler så mener jeg nei.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Kommer litt an på alvorlighetsgraden av hva han har gjort mot deg. uansett ville jeg ha nektet han å få besøk av denne vennen hjem. Ville ikke hatt en mann hjemme hos meg som ikke har vært snill!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Hvis du gjør det slutt med en venn forventer du at samboeren din også bryter kontakten med henne? Ikke sjalusi i bildet, men fornærmelse/sårhet/skuffethet. Og vil du at andre felles venner skal bryte kontakten?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 En "kompis"/bekjent av meg og samboer har pratet stygt og lagt ut usanne rykter om oss begge, og jeg tåler ikke trynet på han lenger. Og han er hvertfall ikke en del av mine venner, for å si det sånn. Samboer derimot, han har vanskelig for å være sint på noen, så de henger sammen ennå en gang i blant. Kjiper'n, spør du meg..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Jeg har flere som jeg ikke liker at samboer er med. En gjeng henger bare med teens (Han og kompisene er 19-23 år ca) Og klart jeg ikke liker de. Har vært på fester med de der de lager mye drama, tror de eier verden fordi de er sååå pene, og rett og slett lager kvalm mot "oss andre". Ikke bedre blir det av at de oppfordrer min kjære til å være utro heller. Også har han vært i en gjeng da de to "lederne" bare mobbet de andre i gruppen og var skikkelig overlegne og maktsyke. Godt han har sluttet å være med de:) Eller liker jeg stort sett vennene hans. Men jeg blir aldri med han ut på byn eller noe om det ikke er noe stort som skjer. Det orker jeg bare ikke!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Hvis det bare er personilge uoverensstemmelser, så er det jo selvsagt at ikke samboer skal kutte ut den vennen. Men dersom det er noe mer alvorlig, som går utover noe annet enn stoltheten, så forventer jeg at min kjære støtter meg uansett. Det samme gjelder jo tilbake. Her i hjemmet setter vi respekt og toleranse høyt. Og det krever vi også tilbake av våre venner.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 jeg hadde forventet at samboern min selv hadde tatt avgjørelsen av å kutte ut ett menneske som har gjort noe vondt mot den han elsker....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå