Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Våknet inatt klokka 4 med voldsomme smerter nede i venstre del av magen. De varte i ca 10 minutter og var så vondt at jeg vurderte ringe legevakta.Men det ga seg litt etterhvert og prøvde å legge meg, men våknet av sammentrekninger og mensmurringer med jevne mellomrom..disse varte ikke så lenge og jeg kjente de kun i magen. Noen timer senere begynte jeg å få disse magesmertene og samtidig vondt i ryggen. Nå går jeg med vondt i ryggen konstant mens disse smertene i magen kommer av og til. Skal nevnes at jeg også har vært på do og bommelommet utallige ganger! Er mange år siden jeg fødte sist så det eneste jeg husker er at det gjorde helt for jævlig vondt i ryggen når jeg gikk med rier. Har hatt mensmurringer og ligamentsmerter titt og ofte men aldri sånn at det har vært så vondt! Har fått meg legetime men det er om 4 timer men synes det er lenge og vente så spør dere kloke damer i mellomtiden.Jeg har enda 4 1/2 uke til termin så håper mini holder seg inne noen uker til!
A.S Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 åh, dette høres veldig ut som starten på noe ja.. Håper du får vite litt mer hos legen Hvis dette tar seg opp før legetimen vil jeg anbefale å ringe føden. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå