Gå til innhold

Avtale om gradert uttak/utsettelse av foreldrepenger


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det faktisk tilfelle at man ikke kan utsette resten av permisjonen om man går tilbake i 80% jobb?

Det blir jo mitt tap om jeg bare får 80% inntekt... Hadde tenkt å ha en 80% stilling nå første året og så ta resten av permisjonstiden til sommeren igjen. Blir innmari bortkasta å ha de resterende 20% utbetalt utover året. Har ikke behov for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du skal ha utsatt permisjonen helt må du jobbe 100%.. Ellers blir det gradert uttak med 80% jobb og 20% permisjon...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...