Panterjenta85 Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Er det faktisk tilfelle at man ikke kan utsette resten av permisjonen om man går tilbake i 80% jobb? Det blir jo mitt tap om jeg bare får 80% inntekt... Hadde tenkt å ha en 80% stilling nå første året og så ta resten av permisjonstiden til sommeren igjen. Blir innmari bortkasta å ha de resterende 20% utbetalt utover året. Har ikke behov for det.
Guttemamma75 Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Om du skal ha utsatt permisjonen helt må du jobbe 100%.. Ellers blir det gradert uttak med 80% jobb og 20% permisjon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå