Gå til innhold

Tips til bra nettsted for Bryllupsplanlegging?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss neste sommer (JIPPI!) og nå trenger jeg noen tips til gode nettsteder som kan hjelpe oss med planleggingen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Erdusinnsyk.no

Det er en fest. Det tar max ei uke. Du trenger ikke et år.

Skrevet

takk for lite konstruktiv tilbakemelding....jeg er klar over at man kan slenge sammen en fest på en uke, men enkelte av oss planlegger å gifte oss kun en gang og har derfor lyst til å gjøre litt ekstra ut av denne festen....

Noen som er litt mere positivt innstilt her, som kan gi meg ett godt tips?

i såfall takk:-)

Skrevet

Bryllupsvenner.no :)

Vi har planlagt i over et år vi (gifter oss om 5 mnd) og det har virkelig vært nødvendig føler jeg..

Vi bor i Oslo og her er det ventelister på opp mot to år for enkelte lokaler osv.

Jeg har ringt rundt i dag for å prøve å finne hotellrom til natten før bryllupet + bryllupsnatten, men det er ganske lite å oppdrive faktisk (selv om jeg trodde jeg hadde god tid).

Flere fotografer og kirker blir også opptatt i et år eller mer før enkelte datoer, så selv om det går ann å planlegge et bryllup på et par mnd så er det nok best å være tidlig ute, i hvert fall hvis man ønsker å ha mulighet til å velge og vrake litt og ikke bare måtte ta til takke med noe fordi det er det eneste som er ledig..

Skrevet

Masse gøy stæsj på bryllupsbutikken.no:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...