Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #1 Skrevet 13. juli 2010 Vi skal gifte oss neste sommer (JIPPI!) og nå trenger jeg noen tips til gode nettsteder som kan hjelpe oss med planleggingen:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #2 Skrevet 13. juli 2010 Erdusinnsyk.no Det er en fest. Det tar max ei uke. Du trenger ikke et år.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 takk for lite konstruktiv tilbakemelding....jeg er klar over at man kan slenge sammen en fest på en uke, men enkelte av oss planlegger å gifte oss kun en gang og har derfor lyst til å gjøre litt ekstra ut av denne festen.... Noen som er litt mere positivt innstilt her, som kan gi meg ett godt tips? i såfall takk:-)
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Bryllupsvenner.no Vi har planlagt i over et år vi (gifter oss om 5 mnd) og det har virkelig vært nødvendig føler jeg.. Vi bor i Oslo og her er det ventelister på opp mot to år for enkelte lokaler osv. Jeg har ringt rundt i dag for å prøve å finne hotellrom til natten før bryllupet + bryllupsnatten, men det er ganske lite å oppdrive faktisk (selv om jeg trodde jeg hadde god tid). Flere fotografer og kirker blir også opptatt i et år eller mer før enkelte datoer, så selv om det går ann å planlegge et bryllup på et par mnd så er det nok best å være tidlig ute, i hvert fall hvis man ønsker å ha mulighet til å velge og vrake litt og ikke bare måtte ta til takke med noe fordi det er det eneste som er ledig..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Masse gøy stæsj på bryllupsbutikken.no:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå