Gå til innhold

litt intimt.... men....

Tusenbein08<3skrukketroll2010

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 17 og har enorme mengder med utflod.

Det er ubehagelig og pinlig! Sitter på do så kommer det en hel masse. Skikkelig ekkelt. Det er sånn eggehvite aktig.

Sliter veldig med å bruke truseinnlegg (og bruker jeg ikke det så ser ut som jeg har tissa meg ut), men syns det her virker litt unormalt også. Noen som hvet hva man kan gjøre for å minske det??? Eller bare gjøre noe med det i det hele tatt?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok helt normalt dette her, har det på samme måte.

Har aldri før hatt behov for å bruke truseinnlegg, og jeg hater å bruke det, men nå har jeg ikke noe valg. Har prøvd uten, men da går det gjennom truse og bukse og det jeg har på meg, så da var det bare å finne frem det hææærlige truseinnlegget igjen :)

Skrevet

Det samme her.. men det må man regne med. Derimot om utfloden er skikkelig hvit og klumpete, nesten osteaktig, bør du dra på apoteket og få tak i Canesten eller tilsvarende. Bruk først stikkpillen, og smør deretter i minimum to uker, og hold på noen dager til etter at symptomene er borte.

Jeg bruker truseinnlegg, men blir litt sår.. så når jeg ikke bruker de, er det trusebytte kanskje tre ganger om dagen.. Gleder meg til å bli ferdig!

Skrevet

Hva slags truseinnlegg bruker dere? Jeg rasket med meg en fra Rema1000, always tror jeg det er (gul eske), men jeg syns de ser rare ut og føles ikke behagelig i det hele tatt:(

Hos meg er det litt periodevis på mengden, og når det står på som verst (1-3 timer av gangen), bretter jeg bare litt dopapir i sammen. Skal sies at jeg ikke er veldig ille plaget altså.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...