Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Nå slo det ned i hagen til naboen her og et svært tre i hagen vår står som tårnet i Pisa..enda godt unga sover
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Jeg bor i Tønsberg og det var sånn her i sta. Hvor er du da?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg bor i Oslo. Men er fra Tønsberg;) Nå har det gått videre, fy fader så mange lynnedslag på en gang!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Ja det smalt og blinka om hverandre. reine ragnarock her i natt
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Her blinker det overalt og det smeller i et sett. Bor i Elverum, to timer fra oslo!
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Her er det helt villt nå! Bor ved hamar. Huff. Skummelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå