Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 jeg innså plutselig her om dagen at jeg er FRYKTELIG avhengig av samboeren min... dette føles ikke godt for meg, eller han, fordi jeg legger nesa mi oppi absolutt alt han gjør til alle døgnets tider. jeg har fire uker til termin, og to uker til planlagt ks. føler at jeg trenger han mer enn noensinne nå, men samtidig føler jeg at jeg ikke kan belage meg på støtte 24 timer i døgnet. gråter mye, som han ikke legger merke til grunnet tven eller pcen eller hva som tar tida hans da. tenker ultradumme tanker til tider, som at han egentllig ikke vil være med meg, men blir pga sønnen som kommer om 2 uker, at han "fjonger opp" utstyret sitt for å vifte med det foran ei eller annen snerten burugle... (lite sex for tida her i gården...) til tider har jeg bare lyst til å hyle at han er så JÆVLA LITE SYMPATISK, men tror i grunn alle problemene ligger hos meg... frustrert over 1000 ting nå, måtte bare få øse ut litt!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Skjønner hvordan du har det. Jeg var helt gal jeg. Skjønner ikke hvordan han holdt ut Men det kommer til å gå over. Syns det er leit at du gråter mye da. Men prøv å snakke med han. Si at du er lei deg og ikke vær redd for å fortelle han om de dumme tankene. Kan hende han reagerer annerledes enn du tror og tar deg alvorlig og begynner å støtte deg. Du skal se det går bra til slutt. Er nok litt hormoner oppi huet ditt også. Stor Lykke Til klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå