Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Irritasjon!!! Hvorfor irriterer jeg meg over alt og alle? Jo fordi: Mange bare eksisterer og stiller ikke spørsmålstegn over sin eksistens eller andres for den slags skyld. De lurer aldri på noe og lærer aldri no nytt. Ny viten er viten som ikke streifer hjernen noen sekunder engang. Inn et øre og ut et annet før de bryter ut; Så hva skal vi spise til middag idag? Har du hørt at.... Wtf???!!!! Hvorfor er det slik? En annen ting som irriterer meg: Med en gang folk runder tyve og får seg barn så slutter de å bry seg med utseendet, de forfaller, blir feite, late og blir de spurt hvorfor de ikke trener lenger og har lagt på seg 30 kilo pluss så er standarden: Har ikke tid til å trene og svangerskapet sin skyld at jeg ble feit... Blæææh!!! Og hva er det med at når man nærmer seg tretti, blir gift og kanskje barn så skamklipper man håret og fyrer i en forferdelig hjemmefarging av det verste slag slik at man til enhver ser ut som man har fått elektrisitet i håret? Når ble det mote å se ut som en yngre kloning av sin bestemor?? Så har vi de nye multimedier, smartphones, facebook og pc generelt: Er du kvinne over 25-30 så har du antagelig ikke Iphone.. Nei altså når man er i den alderen så gud forby.. Man er da gamnel og kan ikke lære seg no nytt!! Lærer man seg facebook så har man enten åpen profil til alles beskuelse med to tonne hjerter, farmville og den slags spam, eller så er dem totalt paranoid og har såvidt et bilde av seg og tror alt og alle kan luske inne på profilen din. Pc-en ja.. Huff den er skummel.. Må helst få sønnen i huset eller tøffelen dem er gift med om dem kan trykke på knappen.. Ja huff den kan jo verste fall eksplodere???? Pcen blur da brukt kun til betaling av regninger og skulle det dukke opp en advarsel om at programvaren må oppdateres oppstås der full panikk og hyl og skrik før den mannlige tøffelen kommer og trykker på OK med påfølgende klem til det skjelvende, hysteriske kvinnemennesket som sitter krøket sammen til en ball i stolen foran den O store, skumle ting kalt pc....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 00:32 Ok.. Det er alt du har å svare for deg? HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Gjesp. Hvordan klarer du å skrive et så langt og intetsigende innlegg?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Intetsigende kun for dem som har luft mellom ørene? Virker som du er en av dem kanskje.. Ha ha..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Haha, morsomt:P ja mye av det stemmer jo:P
Lilleleen Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 hehehe, morsomt ) er jo noe sannhet i det da, bare satt litt på spissen. Kjenner meg igjen i det med pcen, men ikke fult så ille da, heldigvis ;o) hehe
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 He he.. Måtte ha en liten utblåsning igår. Syns folk oppfører seg som eseler til tider;) HI
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Det er utrolig irriterende med mennesker som oppfører seg som om de er bedre enn alle andre. HI er et glimrende eksempel på dette. Ikke et menneske jeg kunne tenke meg å bli kjent med. Ekkel personlighet.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #11 Skrevet 13. juli 2010 PMS monsteret på besøk??? Jeg er innenfor alderen 25-30, og faller ikke innenfor noe av det du nevner over..
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #12 Skrevet 13. juli 2010 Er ening med deg jeg hi... Du fikk meg til å innse at, jeg har ikke Iphone og er 31,5 år, samboer og har et par bra valker rundt livet OG dårlig hjemmefarget hår.. Sukk. Ikke er jeg spesielt teknisk av meg heller lengre og mine drømmer er enda lengre vekke. Ja ja får si som min samboer.. "ALT var mye bedre før.. te og me kåno va bedre før..." Men så må jeg jeg tilføye at livet ikke er så verst allikavel, har to friske barn som er mine stoltheter og bruker tiden min på de og tenker, vel ikke alt som var viktig for meg før er like viktig for meg nå lengre
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #14 Skrevet 13. juli 2010 Som sagt utblåsning igår på anonym forum.. Deilig!! Jeg kan ikke si alt til dette til folk såklart, så dermed tar jeg det her inne hvor ingen vet hvem jeg er uansett;) Jeg er nok en helt vanlig personlighet med en helt vanlig familie, men jeg lover dere at jeg kommer aldri til å sakke akterut hverken på det ene eller andre;)
Sweet Amber Skrevet 13. juli 2010 #16 Skrevet 13. juli 2010 Wow, skjeldent jeg ser så mye pissprat i ett enkelt innlegg...Vurdert å få problemet ditt sjekket av en lege?
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2010 #17 Skrevet 13. juli 2010 Tror kanskje du må øke "aldersgrensen" litt. Kjenner ingen mellom 25-30 som har den innstillingen til hverken pc eller andre tekniske duppeditter. Sleng i alle fall på 15-20 år. Og hvorfor iPhone? Nei, uff jeg har ikke iPhone. Kunne aldri tenke meg det heller. Har en minst like avansert mobil, men jeg kjøper ikke telefon ut i fra hva det er status å ha. Jeg tenker over hva jeg vil ha av en mobil og leser meg fram til hva som vil passe meg best. Og grøss og gru. Jeg er faktisk 33.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå