Gå til innhold

dere som har 50/50...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...og små barn (under 3 år) - hvordan ser fordelingen ut? Synes det er for lenge med en hel uke jeg...har en på 3år og en på 1 år, men andre løsninger blir uoversiktelig og tungvint. Hvordan gjør dere det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste jeg kjenner har en uke her og en uke der. Noen har faktisk 14 dager i strekk hver plass, men da er minstebarnet 3 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du ha 50/50?? Jeg synes det er en egoistisk løsning der det er foreldrene som kommer godt ut av det.... Og familievernkontoret anbefaler ikke barn under 3 år å bo to plasser. Men det blir vel dunt å splitte de opp også siden de er søsken.... kan de ikke bare bo med deg og faren se de annahver helg. Jeg mener det er best for barna og mest stabilt for de. Mulig jeg er trangsynt og terger på meg noen men det får så være....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært egoistisk og kjørt mitt eget løp hadde de bodd fast hos meg og så lite som mulig hos pappaen. Men synes barna trenger pappan sin også - selv om han er litt dust ovenfor meg noen ganger. Jeg er mest opptatt av å bevare husfreden for deres skyld - og håper han etterhvert synes det er for mye pes og gir meg hovedansvar. Dessuten er ikke alle barn like og det er ingen fasit på hva de heller tenker og føler - ser vi at de blir stresset og ikke er tilpasningsdyktige må vi jo bare finne en annen løsning. Nå fikk vi barnehageplass så sent og måtte jobbe om hverandre - så gutten kjenner egntlig ingen annen situasjon enn å være enten med mamma eller med pappa og ikke begge samtidig...så vet ikke jeg - tror det blir folk av dem fordet ;) Når det er sagt - hvis vi da (...GOD FORBID) vil ha 50/50 ikke ønsker så lenge som en uke i mellom hvert bytte nå i starten - hva er en fin løsning??

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...