Gå til innhold

Tips til pappa-gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en pappabok fra da vi ventet førstemann. Noen andre ideer til en liten oppmerksomhet til far?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forrige gang fikk pappan et bæresjal i petroliumsblå, var faktisk han som brukte det mest også ;-)

Denne gangen har jeg kjøpt et PS3 spill til pappan, han fikk gaven på forskudd denne gangen. Red dead redemtion(GTA i ville vesten)

• 2 uker senere...
Skrevet

dytter denne litt.... jeg vil også gi pappa'n en gave..... noen ideer???

Skrevet

Babyen kanskje ? :=) Det blir min gave iallefall:)

Skrevet

Hva er pappa-gave egentlig? Gave fra mamman til pappan ifb med fødselen? Eller gave til nybakt far fra venner og familie?

Hvis det er første forslag må jeg virkelig tenke... Har nok forventet å selv få gave når jeg føder, men trodde babyen liksom var gaven fra meg til far jeg, at det er derfor jeg skal få gave?

Skrevet

Ja enig, og jeg forventer gave fra svigermor også!!

Skrevet

Her får far en baby i gave som jeg egenhendig har bært på i 9 mnd;)

Så er det opp til han om han vil kjøpe en liten ting til meg, med førstemann fikk jeg en fin klokke i fødselsgave og som takk for at jeg bærte frem barnet hans:)

Skrevet

Synes det er litt koselig med pappa-gave, selv om han kanskje ikke akkurat fortjener noe ekstra :P

Men sist gang fikk mannen spilletrøye til favorittlaget pluss en body med logoen demmes på:) Bare for at jeg hadde lyst! Denne gangen vet jeg ikke om han kommer til å få noe annet enn babyen. :P

Skrevet

Jeg kjøpte en bok fra babyen i magen til pappaen, som de leser masse ilag..

Selv fikk jeg 9 røde roser hos han og ett gulllsmykke formet som ett hjerte med mor og baby inni..

Denne gangen skal pappa også få noe, men hva er jeg litt usikker på, det viktigste er å ha en gave fra babyen i magen til storebror!

Blir nok ikke noen store dyre gaver, regner med babyen også får noe fra storebror og pappa, viktigste føler jeg er storebror, fordi han er bare vell 2 år når babyen kommer og får plutselig hele tilværelsen snudd opp ned, plutselig må han jo dele mamma og pappa med noen andre.

Skrevet

Vi har blitt enige om at vi ikke kjøper gave til hverandre - ingen ting kan måle seg mot babyen som vi faktisk gir hverandre!!

Den beste gaven er vel å innta foreldrerollen sammen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...