Gå til innhold

Det bor en stor gutt med storesøster og meg =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror har flyttet over i stor seng og idag solgte jeg vogna hans =)

Så nå er han stor gutt. Stv. ble jo også solgt idag, så vi er ikke noe babyfamilie lenger he he =P

Gud så godt det er når de vokser til =D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så morsomt, deilig å komme et skritt videre i livet noen ganger selv om åra går alt for fort ;) Deilig at barna blir store selv om man savner babytiden innimellom hehe

Skrevet

Helt klart! Savner babytiden veldig ofte hehe. Spesielt når de snakker gnagsår i ørene på meg =) =)

Skrevet

Her har lillesøster akkurat fått stor seng også. Og overgangen har gått utrolig bra. men har beholdt vogn da siden det er langt å gå til bhg og en trafikert vei.

Godt men samtidig litt trist at de blir så store så fort :)

Skrevet

Så godt at overgangen gikk bra! =) Det gjør den her også, men merker at nå er det vanskeligere for lillebror å sovne om kvelden om han har sovet på dagen, så da gjør jeg lurt i å legge storesøster litt senere eller inne hos meg.

Det er både godt og litt trist at tiden går så fort, helt enig!! =D

Skrevet

ja de vokser fort. her fikk minste stor seng like etter jul. da var han 19 mnd. det gikk veldig greit.. ;) han er så stolt av sengen sin..;)

han er nå 2 år og 2 mnd og bruker vognen fremdeles.. stellebordet har vi vel ikke brukt på 1 år siden han nektet å ligge i ro.

det er jo litt vemodig inniimellom at de er blitt så store men samtidig så er det så kjekt. somi dag så kunne dem stå opp og ta på barne tv selv mens jeg lå i sengen og hørte på dem. hehe..;)

Skrevet

He he stellebordet brukes enda. Egentlig bare til bæsjebleier og pga at det er skikkelig liten plass på badet. Jeg kan ikke sette meg på gulvet med barna uten at jeg sitter med armene oppi do hahaha =)

Vognen har vi kun brukt til og fra bhg og lekeplassen ifjor når jeg skulle ha med teppe, pølser, brus, kakao el. når vi gikk bort.

Mine står også opp alene, selv om jeg kommer, så er det godt å bare ligge til man våkner. Idag kom de inn til meg, og lillebror hadde da vært på benken og forsynt seg med lasagne med hendene he he =)

Skrevet

hahaha... full av lasange da. hehe..;)

her kommer de alltid inn til oss først. oppi og koser litt før de vil stå opp..;) er noen ordentlige brele unger...;)

Skrevet

I morges sto lasagnen i kjøleskapet og pizzaen i ovnen. Tv var innstilt på disney, ovnen var litt på slik at de ikke skulle fryse.

Men gjett da, lillebror hadde fulle bleia av mais!!!!

Så mamman måtte kveltre seg ut av senga alikevel i 8 tida. Satte på en film til dem, la meg på sofaen og tror jeg sov mer eller mindre gjennom hele filmen... =O

Har problemer med å sovne om kvelden for tiden. Kl. kan bli både 1 og 2 før jeg sovner, sist søndag var den ikke mer enn i 5 tiden. Etter passert 4 (skulle opp kl.7) våget jeg ikke å se mer på den =/

Skrevet

huff. ikke noe kjekt. det er da jeg er glad for at vi er to voksne som kan dele på å stå opp med dem.

Bleien full av mais ja. hehehe... da vi var på ferie hadde minsten bleien FULL av sand. skjønner ikke hvordan han klarte det...

Skrevet

Hahahaha sand!! Nå måtte jeg le høyt her =P

Lillebror kan spise en liten boks med mais alene, han får ikke en hel da, men resultatet blir som det blir hehe =)

Skrevet

hehe.. mine unger er helt gal etter mais og. de spiser og spiser. kunne nok helst fått en boks hver med en skje. hehe

Skrevet

hvor gammel er barna dine?

Skrevet

Lillebror blir 3 år nå i august og storesøster er 5 år.

Dine da?

Skrevet

2 og 4 år... et år bak deg jeg da..hehe..;)

Skrevet

He he jepp =)

Godt at de vokser til da!

Skrevet

ja...;) jeg merker godt at de er blitt større nå... er veldig greit når eldste kan være ute alene..;) nabo jenten er likegammel så de har vært ute å lekt lenge i dag. når vi skulle spise middag ville hun ha med seg venninnen på middagsbesøk så da fikk vi middagsgjest. ;) veldig kjekt. hun spiste her på lørdag og. stor stas..;)

minsten sovnet 16.30 i dag. vi var på badeland i dag. og han var nok helt utslitt etter det. er spent på når han våkner i morgen. hehe. heldigvis er det sambo sin tur å stå opp med dem. hihi..;)

Skrevet

Her er begge 2 ute alene. Men jeg hører dem gjennom vindu og dør og er ikke inne lenge. De leker bare i gården da, går ingen plass. Men som sagt så følger jeg med!

Her har også storesøster et par som hun kan leke med, og den ene jenta kan de leke med begge =)

Men hun får ikke spise her, det er litt synd! For storesøster har fått både vafler og skiver der.

Vi var i badeland på torsdag og koste oss, var spent på hvordan det skulle gå med 2 små alene, men det gikk over all forventning og jeg gjør det gjerne igjen =)

Jeg må stå opp med dem hver dag alene, men så har jeg jo 4 døgn i mnd der jeg har helt fri =)

Skrevet

ja det er godt med helt fri. det er VELDIG sjeldent at vi har. men nå har vi hatt ot dager med barnefri og det har vært FANTASTISK..;)

hvorfor får hun ikke spise hos dere?

Skrevet

Jeg er usikker. Har lurt litt på om det kan ha med religion å gjøre.

Moren er fra utlandet, faren er norsk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...