papoyo Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Noen som har vært, eller skal på Hakkebakkeskogen-forestillingen der, som kan svare meg på et spørsmål tro? Når man kjøper billettene til kr 190 per pers, gjelder disse da som inngangsbilletter til parken, eller må man ha dette i tillegg? I såfall blir det jo veldig dyrt... Har sendt mail til parken, men ikke fått noe svar derfra.
MammaTil2 Skrevet 13. juli 2010 #3 Skrevet 13. juli 2010 Jeg gikk inn på nettsiden deres, og klipte ut dette til deg: Har du billetter til Hakkebakkeskogen? Besøkende som har billetter til Hakkebakkeskogen kan kjøpe rabatterte billetter til Bjørneparken (50,- for voksne / 20,- for barn). Gjelder samme dag som forestillingen.
papoyo Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2010 Ok, takk for det. Leita, men fant ikke noe jeg... :-)
Makkapakka Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Jeg sendte også mail til Bjørneparken om dette og fikk svaret over. Men fikk også beskjed om at vi kunne få kjøpe billetter til parken til rabattert pris til dagen etter også (vi skal se hakkebakkeskogen en dag, være i parken dagen etter). Skulle bare kjøpe billettene til parken når vi kom for å se hakkebakkeskogen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå