Gå til innhold

Hva er du mest opptatt av i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke finne noe positivt, sukk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønte ikke helt spørsmålet i forhold til hva du skrev..

Skrevet

Det kan jeg skjønne, det ble rotete. Svar på overskriften, da.. Jeg trenger inspirasjon, skjønner du!

hi

Skrevet

I dag er jeg mest opptatt av å finne en ok bilseng til gutten vår. LItt overfladisk fokus i dag.

Skrevet

Sitter å tenker på flinke ungene mine som har vært på laaang tur.

Men må ringe og purre på HS i morgen, da minste fremdeles går på innsiden av foten, og bruker hodet til å støtte i bakken når han skal reise seg opp

Skrevet

I dag tenker jeg mest på puppene mine. De er melkesprengte og såre, jeg pumper og det er VONDT.

He he....du spurte :-)

Skrevet

Å finne en plass å bo! :P

Skrevet

Jeg har tenkt mye på hvor mye energi jeg har hatt idag, i forhold til de årene jeg har gått med en kontant matthetsfølelse.

Jeg måtte spørre legen selv om han kunne sjekke hvorvidt jeg led av jernmangel (var der fordi jeg hadde null energi), og da oppfølgingstimen kom måtte jeg minne ham på blodprøveresultatene. Hello?

Hurra for jern-tilskuddet mitt.

Skrevet

Leilighetsjakt.. slutt mellom meg og samboeren. Vil flytte snarest mulig! Helst i går :P

Skrevet

Dette vil neppe hjelpe deg, men jeg er mest opptatt av å skive og sende inn permisjonspapirer og foreldrepengeskjema til NAV. Gleder meg til å få det vekk!

Skrevet

Syyyyden! =D

...Er enda noen uker til vi drar da, men.. =/

Skrevet

Tenker mye på baby boken jeg skal scrappe til vårt kommende barn :) Og gleder meg til syden i september. Og ler litt av hunden som ble våt på tur i regnet, og nå oppfører seg som en gærning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...