Gå til innhold

Hvor myer er: noen par?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Diskusjon her i hjemmet:

 

Du kan ta ( godteri) noen par.

 

Jeg mener dette er 2 par så dvs man kan ta 4 godterier.

 

Gulesider mener noen par er 3-4 så korrekt vil være 6-8 godteri.

 

Hva mener du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hørt noen si "noen par". Men "ett par", som jeg har hørt om, er 2 stk.

Skrevet

Jeg sier ikke "noen par", men "et par-tre". Og da mener jeg 2-3!

 

 

Skrevet

Noen par er jo altfor upresist! He he. Om du vil ha godtet for deg selv må du spesifisere litt bedre. "du kan ta et par" er et godt eksempel:) he he.

Skrevet

Eller bare gå rett på sak: "Hold deg unna". Fungerer fint det òg.

Skrevet

Er enig med mannen.

Skrevet

noen par kjenner jeg ikke til, men ett par er 2-3 biter for meg, ikke 2-3 par.. kjip jeg da skjønner jeg..

Skrevet

Aldri hørt noen par før...

Et par biter er to. Et par-tre biter er 2-3. Men noen par? Kan jo være alt fra 4 til ...tja, mange. Noen er jo relativt...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...