Villa Perlesukker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Diskusjon her i hjemmet: Du kan ta ( godteri) noen par. Jeg mener dette er 2 par så dvs man kan ta 4 godterier. Gulesider mener noen par er 3-4 så korrekt vil være 6-8 godteri. Hva mener du?
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Har aldri hørt noen si "noen par". Men "ett par", som jeg har hørt om, er 2 stk.
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg sier ikke "noen par", men "et par-tre". Og da mener jeg 2-3!
meg & to små vampyrer Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Noen par er jo altfor upresist! He he. Om du vil ha godtet for deg selv må du spesifisere litt bedre. "du kan ta et par" er et godt eksempel:) he he.
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Eller bare gå rett på sak: "Hold deg unna". Fungerer fint det òg.
Rampongi Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 noen par kjenner jeg ikke til, men ett par er 2-3 biter for meg, ikke 2-3 par.. kjip jeg da skjønner jeg..
rima Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Aldri hørt noen par før... Et par biter er to. Et par-tre biter er 2-3. Men noen par? Kan jo være alt fra 4 til ...tja, mange. Noen er jo relativt...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå