Gå til innhold

Hva har du vært flink til i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har starta på jobb igjen etter permisjonen i dag. Kan vel ikke si at jeg var flink til å starte på jobb, kunne vel ikke gjerne ikke ha møtt opp, for å si det sånn heller.

Men jeg var flink til å drikke kaffe, flink til å tørrprate med gamle kollegaer, flink til å takke ja til ny jobb og flink til å trene.

Dere da? Har dere gjort noe fint for dere selv eller andre i dag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trille tur, selv om det silregna!

Skrevet

Laget frokost til min forlovede ;)

Skrevet

Takke ja til ny jobb? Fått deg ny jobb? :)

Jeg har vært flink til å gå tur i skogen, flink til å bade med gutten min på snart 4 år. Flink til å drikke kaffe er jeg alltid. Flink til å ta mageøvelser og armhevinger nå nettopp:) he he. Skal være flink til å se serie og drikke peppermynte med mannen min nå straks.

Nevnte jeg at jeg er en racer på nettet? Det har jeg vært flink til...

Skrevet

Om dette hadde vært FB, Gulesider - then I would've LIKED your status.

Skrevet

Dette innlegget passet bra i dag. Jeg har vert fliiiink!

1. Jeg syklet 7,5 km på 15 minutter litt over klokken 6 i morges. Flink.

2. Tatt ansvaret for en avdelig på jobb og lært en hel del nytt. Flink.

3. Syklet hjem igjen. Flink.

4. Hentet barna i barnehagen 1530, tidligere enn vanlig siden pkt 3 på listen her gikk så bra/fort.

5. Gått med ungene på butikken for handel. Spist is alle tre. Flinke.

6. Klippet håret på jenta og gutten vår. Flink der også.

7. Laget middag, sunt og godt med ørret, grov pasta, dampet brokkoli og hollandaise. Flink.

8. Lagt minsta og laget muslibars med gutten vår slik at de kan ha med seg noe anderledes i nistepakka (må ha med alle måltidene i bhg nå i juli...). Flink

9. la eldstemann.

Og så det viktigste av alt!! jeg hevet ikke stemmen en eneste gang i dag. Ikke en gang! Flink, flink, flink!

Skrevet

Har vært flink å tatt vare på babyen i dag også;) Helt utrolig at vi har overlevd, sammen, i snart 3mnd. sammen uten nevneverdige uhell eller at en av oss har dødd av mat- eller søvnmangel;)

Utenom det så har jeg hatt Super-lillebror på besøk og kokt kaffe til ham (tilbydde ham mat også, men det ville han ikke ha. Han skjenner sin søster godt nok til å vite at hun er ingen superkokk, hehe).

Så har jeg vært flink og vasket klær, satt på oppvaskmaskin (HURRA! Jeg har fått meg oppvaskmaskin), gitt katten mat, vært hyggelig med nabo`n og selv om jeg strengt tatt burde ha dusja så har jeg vært flink å byttet undertøy.

Ellers? Vært flink og nerdet på nett;)

Skrevet

oohhh... muslibars, åssen lager man det da kakemonstermosedamen?

Skrevet

jeg har vært virkelig "flink" til å kose meg med barna i dag. ikke gjort noe annet egentlig. deilig og kunne legge opp dagene litt etter barnas rytme og leke og tøyse. har hatt første feriedag i dag så måtte nytes.

Skrevet

Sett ovnen på 180 grader. Varm 100 g usaltet smør (meierismør evt) + 100 g brunt sukker + 4 ss honning på svak varme til kokepunktet, men det må ikke koke.

Så tar du 250 g havregryn (jeg byttet ut 1/4 av dette med quinoa-flak i dag) + 1 ss sesamfrø + 1 ss gresskarkjerner + 2 ss solsikkefrø og blander sammen med smørblandingen.

Hell dette i en liten langpanne som du har dekket med bakepapir. Stek i 25-30 minutter til den blir gylden. Del i ca 10 biter straks den kommer ut av ovnen og la det avkjøle seg i langpannen.

God mat både i smak og for helsa.

Ungene får en i matpakka. Spis en etter hard trening eller ta med på tur.

Skrevet

wow! tusen takk mosedamenmonsterkakeflinkesten!

Skrevet

2 uker til termin, her i huset har hormontrollet tatt hus i Frk.Nilsen :-S Ikke mye å skryte av det... lite hyggelig for mannen

Men jeg ga trollet pause en times tid i formiddag og ryddet frysern, nå er det plass til evt bakst til barselsbesøk! (om jeg får bakeånden over meg vel å merke....)

Nå skal jeg være flink å lage morgendagnes matpakke til storebror, dobbelt opp siden det er betalingsfri mnd. Blir vel noen ostebiter og egg som ekstra tenker jeg.

De müslibarene må jeg teste ut, så knall ut!

Skrevet

Syklet 2 ganger. Trimmer egentlig 3 ganger i uka men ligger bra an nå!!

Leverte fra meg nøklene til bilen uten og gråte!!!

Skrevet

tjaa, hva skal jeg si.

Idag har jeg feid over stuegulvet med blikket.

Slappet av med skøyer'n og styret for han.

Gått en tur.

Og jeg kjenner jeg har litt dårlig samvittighet fordi jeg ikke har støvsugd og ryddet her. Men, jeg har trossalt hengt opp to vaskemaskiner med tøy! Så det bør jeg hente inn før regner fosser ned. ;)

Flink hva?

Skrevet

Nei, jeg har ikke vært flink idag..............

Skrevet

1. Ryddet ut og inn av oppvaskmaskina

2. Klippet plenen! Har jeg ikke gjort på 100 år... ;)

Ellers så har jeg kost meg sammen med samboer og lillegutt i det nydelige været!

Var bare ca 3 timer på ettermiddagen som ble ødelagt av et migreneanfall....

Skrevet

ω-ρσρeүe

Du passer nicket dit ekstremt bra, vis det stemmer at du vikelig har hengt opp to VASKEMASKINER med tøy!

Beundringsverdig!;)

*knis*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...