Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Hva vasker dere lyse blå og grønne klær sammen med?? Mørkt eller lyst tøy??
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Vasker hvitt for seg og alt det andre sammen (skiller på grader, men ikke på farge)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 lyseblå med lyst ( egen maskin for helt hvitt) grønnt med rødt og annet mørkt
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Hvitt for seg selv. Mørke farger sammen - svart, blått, grønn osv. Rødt, rosa, gult og oransje går også i en vask. Ellers vasker jeg også håndklær for seg selv da de går rett i tørketrommel etterpå, og kluter går på kokvask og så i tørketrommel.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Skal jeg vaske egen maskin med bare helt hvitt tøy, så kommer de få plaggene til å ligge i skittentøysdunken i maaange uker. Vi bruker så veldig lite hvitt tøy. Driver å sorterer til å skal vaske klærne til lillegutt kommer nå, og har jo noe hvitt, lyse blått og grønt som jeg er så usikker på. Tenkte egentlig å ta det grønne med mørkt og lyse blått med hvitt, men jeg vet ikke. Tror dere jeg skal ta det lyse blå med mørkt også kanskje ?? HI
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Jeg soterer alltid nytt tøy sammen med lignende farger eventuelt alene, hvitt med hvitt, lyse farger med lyse og mørke med mørke ellers.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Lyseblått tar jeg med hvitt. Hvis jeg skal fylle en maskin med mørkt hender det at jeg hiver noe lyseblått oppi der og, hvis jeg ikke har nok mørkt til å fylle hele. Men da passer jeg på at jeg ikke har noen nye mørke plagg slik at de skal farge over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå