Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Hei! Jeg henvender meg her siden det er på dette forumet det er mest mulig folk. Ble satt igang idag med ballongkateter. Var utrolig, fryktelig vondt i et par timer, fikk ikke engang sitte, men nå kjenner jeg ikke den i det hele tatt lenger. Slimproppen gikk for et par timer siden, og etter det har jeg ikke kjent ballonkateteren noe særlig. Den har ikke falt ut enda, tør ikke å røre på den nesten, kan hende den er litt mer bevegelig, men kan hende at det er bare noe jeg forestille meg. Er det noen som har litt erfaring som kanskje har noen teorier på hvorfor det ikker gjør vondt lenger? Tenker at enten har ballonget sprukket, eller har jeg kanskje begynte å åpne meg?
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 er du ikke på sykehuset da? vet de det ikke der? lykke til videre i fødsel foresten
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Hadde hun vært på sykehuset hadde hun vel ikke spurt her...? HI - jeg vet ikke, men måtte bare kommentere det tåpelige svaret du fikk.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2010 Den ble satt inn kl 13.00 idag, ble sendt hjem. Blir lagt inn imorgen hvis ikke noe skjer ikveld. Føler meg utrolig dumt hvis jeg ringer føden og spørre hvorfor jeg ikke har vondt lenger. Har en liten jente som sover nå, så har ikke så lyst til å vekke henne for å dra ned ditt for en sjekk uten at jeg må. Vet at det ikke er noe "farlig" etc, men blir veldig kjedelig om jeg kommer på sykehuset imorgen bare for å finne ut at ballongen sprakk og at jeg må gjør det hele på nytt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Den siste fødselen min ble satt i gang, først med ballongkateter. Det var ikke så veldig vondt, men ganske ubehagelig de første timene. Mener å huske at det ble satt inn ca kl 14 og at etter vi hadde vært ute og spist så merket jeg ikke så mye til det. Vil anslå at ubehaget gikk over etter 2-3 timer. Ballongen falt forresten ut da jeg var oppe på do midt på natta en gang. Har mer tro på at ballongen har hatt effekt enn at den har sprukket. Er sykepleier selv og det er veeeldig skjelden at den sprekker altså. Lykke til!!
Surfinia Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Midt innlegg over her også. Glemte å si at legen sa til meg at uansett om ballongen hadde falt ut eller ikke så kom de til å fortsette med vaginale stikkpiller morgenen etter. Noe effekt må jo ballongen uansett ha hatt siden det har vært såpass vondt.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 12. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. juli 2010 Tusen takk for svaret! Jeg setter veldig pris på det. Hørtes fornuftig ut også, så jeg satser på at du har rett. Gleder/gruer meg til imorgen, men ville vært helt fantastisk om noe skjedde av seg selv i natt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå