Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Eventuelt har hatt. Hvilken jobb unner du ingen å ha kun utifra jobben (altså ikke på grunn av reisetid, lønn osv)
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jobbet i slakteri....grusomt...og jeg er ikke en person som bli lett opprørt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Jobbe på gamlehjem. Det hadde jeg ikke klart :/
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Barnehage, det er et belastende yrke hvor det sjeldent settes inn vikarer om noen er syke, personalet går da ofte underbemannet og etterhvert slitne. og skal klare å sørge for en god dag for barna det kan bli noe stressende i perioder. mange psoitive sider ved å jobbe i barnehage men for meg er ikke det verdt det når lønna er dårlig og man blir utslitt fordi det ikke settes inn vikar og ender derfor med å bli sjuk sjøl til slutt ikke gøy.
LinnisR83 Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Jobbet som syklende avisbud...DET er helvette på jord om vinteren!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 Telefonselger! Jeg kan ikke fordra å prate i telefonen i det hele tatt, utsetter og utsetter de telefonene jeg må ta, så å "presse meg på" folk for å selge ting over telefon hadde jeg aldri klart.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 Frisør, ikke fordi det er noe galt med arbeidet men jeg er utolmodig og blir da ikke så nøye med jobben. hehe tror ikke kundene ville vært serlig fornøyde ;p gjelder forøvrig alle slike pirke jobber hehe
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 De aller fleste jobber byr meg i mot.. Jeg liker å jobbe, men det er de hersens rutinegreiene som får meg til å butte i mot i løpet av et år.. Trenger å gjøre noe kreativt og jobbe i mitt eget tempo.. Derfor ble jeg forfatter/illustratør, eneste jeg må passe på er deadline hos forlaget, hittil har jeg vært så heldig å sluppet unna skrivesperre og lite ideer, så det har ikke vært noe stress!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #12 Skrevet 12. juli 2010 kunne aldri ble en som sitter bak en pult og jobber med tall hele dagen, hadde krepert. Unne ingen å bli telefonselgere etc =P
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #13 Skrevet 12. juli 2010 Fotpleier. HATER tær og bein, kan til nød klippe neglene på barna mine sine bein. Og bare tanken på gamle gubber med gule, tykke, inngrodde, ekle negler gjør meg uvel....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #14 Skrevet 12. juli 2010 Omsorgsarbeider i "psykisk/fysisk utviklingshemmede-boliger"..
ellen-propellen Skrevet 12. juli 2010 #15 Skrevet 12. juli 2010 Skjønner egentlig ikke spørsmålet. Har man ikke jobb,så tar man en jobb.Samme hva! Hvis ikke er du enten ikke sulten nok eller så er du for lat.Kanskje tom begge deler.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #16 Skrevet 12. juli 2010 Jeg øste kanoene på en campingplass en sommer da jeg var 14 eller noe. Var ca 30 kanoer. Og, ja, vi bor i Bergen!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #17 Skrevet 12. juli 2010 Fotpleier, pga jeg har "fotfobi" mot alle voksne. Barns føtter er ikke noe problem heldigvis. Telefonselger, Har forsøkt det når jeg var mye yngre. Taklet ikke å måtte prøve å lure gamle mennesker til å kjøpe noe de egentlig ikke trengte. Vi ble også bedt om å lyve om enkelte ting. Hjelpepleier, Skifte bleier og vaske eldre er rett og slett ikke noe jeg hadde taklet. Fælt å si pga jeg unner de gamle alt godt, men jeg klarer det bare ikke. Vaskehjelp på utesteder, alle som har vært på et utested vet jo hvor ekle doer osv er utover natten. Gulvene er også et kapittel for seg selv. Også dette har jeg forsøkt når jeg var yngre. En helg var nok for meg. Vasket hele dagen å enda så var det søren meg klissete på gulvene!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #18 Skrevet 12. juli 2010 Tannlege. Synes det hadde vært GRUSOMT å jobbe så tett oppi trynet og inne i trynet på folk. Slakteri, som en over her nevnte. Har vært vegitarianer i alle år så det hadde vært en meningsløs og barbarisk jobb for meg. Jeg kunne ikke jobbet som modell heller. Hater å stå foran kamera. Prøvde meg da jeg ble "oppdaget" som 16 åring, men det funket ikke for meg. Ellers er jeg åpen for det meste. Hadde nok styrt unna jobber som innebærer avføring. Har veldig lav terskel for andres bæsj. Mine barn har jeg ikke problemer med. Tror også jeg hadde følt det som belastende å sitte bak en kasse i en matbutikk. Hadde fått klaus tror jeg. Ellers kunne jeg gjerne jobbet i en butikk som solgte produkter jeg har interesse for. Er nok en god selger, men ikke over telefon....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå