Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 En liten salat med kylling tre små grove knekkebrød med brieost og et kvart ostesmørbrød. tre små biter hjemmelaget pizza med mager kjøttdeig og lite ost. også skal jeg drikke lavkarboøl i kveld. Hundre tusen kalorier..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 2 skiver grovtbrød med crabstick, 2 dl eplejuice, 2 dl kaffe tilfrokost 1 grovt horn med ost, skinke, salat, paprika og agurk, 1/2 liter vann og 1 eple til lunsj 1 kotelett, 2 poteter, salat til middag 1 melkesjokolade og en kopp kaffe til kos 1 stykke pizza som var igjen fra igår til kveldsmat
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 i dag hakke jeg vært like flink som i går *en 0,2% yogurt til frokost * en banan til lunch * div smågodt på tur med ungene * 3 kyllingpølser i lompe til middag *en pakke mellers nå drukket 2kopper kaffe 3L vann og 1/2l cola Trent 30 min styrke, 4timers tur med ungene og tanta I morgen skal jeg trene som normalt, og ikke noe sukker eller blandingsprodukter, blikke slank av dager som i dag =(
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 I dag har jeg spist et bringebær! haha. Det har gått i ett i hele dag, nå skal jeg få i meg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå