Gå til innhold

var på shopping idag...:)


lady82

Anbefalte innlegg

:) er 12 uker idag, og klarte ikke lavær å gå innom en h&m og kjøpe noe:) samboeren min virket som han ble litt rørt når han såg bodien som det sto "I love dad" på:) synes det var skikkelig godt:) noen flere som ikke har motstått fristelsen? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så morsomt :) Jeg har og lyst å gå ut og bare kjøpe noe til den lille, et par små sokker eller noe liksom, men skal prøve å motstå fristelsen en stund til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig:) Unner dere dette, har selv nr 2 i magen og merker at ting er veldig anderledes.

 

Begynte med den minste skuffen i kommoden, fylte opp litt etter litt og var stadig innom skuffen og bare kjente og så på leker og klær.

 

Very good times, nyt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjorde vi for en uke siden også ;) Hadde vært på ul (12+1 da) og gikk innom en h&m og kjøpte en t-skjorte og truse med påskriften "Daddy's little hero" på. Sååå søt!!! :)

Tror vi venter litt med å kjøpe mer, etter ord ul i uke 18, men måtte liksom feire inngangen til 2. tri litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte vogn da jeg var rundt 3 uker på vei. Var salg vettu. hehe

ellers har jeg ikke kjøpt mer. moro å handle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 16, og har ikke shoppet en eneste ting!...men har vindus-shoppet MASSE, sneket meg inn på barne avdelingen og holdt i små sparkedresser og sokkker! Veldig stolt av at jeg enda ikke har kjøpt noe. Skal vente en mnd til, så braker det løs med tur til Sverige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte den samme til min mann når jeg kom fra UL på Ullevål og hadde fått bra svar på Duo-testen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt byssanlullvuggen (fant billig på finn her vi bor), også har jeg kjøpt tre søte små kose/gulpe-kluter med hvit heklet kant rundt.

Kjempe herlig!

Ellers har ei venninne av meg lesset meg ned med leker, babygym, og noe klær.

Så her går det unna, selv om jeg helst skulle vente litt!

 

Kjenner igjen det hun over skriver, om at ting er annerledes nå som det er nr 2.

Med nr 1 gikk jeg også kjente og bretta og titta på ting som var lagt i en skuff. Helt herlig!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodien jeg kjøpte henger fortsatt på klesknaggen rett over sengen min, slik det er det første jeg ser om morgenen og det siste før jeg legger meg:) får en slik deilig følelse av å se på den, og tenker yess, iwe got a baby in here:) hehe:) skal vente med å kjøpe noe mere, men har en søster som fikk for litt over 2 år siden, som har tatt vare på mange ting som stellebord, vogn, klær, korg, vaskebalje osv.... synes igrunn det er kjempegreit, men tør ikke hente det før om noen uker..,. hehe:) selv om jeg har veldig lyst:) guriland, gleder meg så voldsomt!!! :) er ikke det godt å vær gravid vel? :) selv om man kan ha div. "plager" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er som kan få så masse etter din søster:)

 

Dette er vår første, så vi må kjøpe alt nytt:) Tenker som sånn, at nå som vi er litt voksne, og venner og familie rundt oss også er det, har de litt god råd og kommer til og sponse med masse....hehe:)

 

Men gleder meg så smått til og begynne og kikke, men det blir mange mange uker til.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig:))

 

Tror fedrene synes det er litt stas å bli litt inkludert, de også...

 

Selv har vi mye fra forrige gang, da fikk vi jente. Har ikke vært påUL enda så vi vet ikke kjønnet.. Men en ting skal jeg handle, og det er enten Babybjørn bæresele eller et sjal.. Den jeg har fra før av, var ganske gammel modell som flere har brukt før meg og lagde gnagsår..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...