trebarnsmamma84 Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 tjukke når dei står og prøver kler i klesbutikken??? Har vert på shopping i dag,og får heilt fnatt når eg ser meg sjølv i heilspeigelbilde....da tyter valkene ut på magen,låra,ryggen og rompa.... åå...blir så irritert på meg sjølv at eg ikkje får gjort noko med da.... føler at eg ikkje passer i noken type kler lenger.....
Lovemelikeyoudo Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 JAAAAAAAAAAAAA! er helt jævlig å prøve klær;(
Monajenten Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Nå bruker jeg stort sett bare str. S og 36, men jeg har akkurat samme problemet, så det er nok ikke du som er problemet men speilene. I tillegg syns jeg de aller fleste butikker har dårlig belysning for prøving av klær, slik at absolutt ALT kommer frem. Ikke moro. Derfor shopper jeg mest på nettet og prøver klærne hjemme istedenfor. Mye bedre:-)
trebarnsmamma84 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2010 eg og bruker stort sett str S og 36..noke i 38 og M.....Men da e heilt jævligt...verste eg veit....!!!blæh.....
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2010 #5 Skrevet 15. juli 2010 Jeg tror ikke størrelse har noe med saken å gjøre. Men speilene og lysa, ja. Og det at klærne i butikken ofte bare er feil form til meg hvertfall. Blæ. Finner sjelden kjoler som passer både på hofte rog overkropp eller bukser som passer i form og lengde osv.
Ugl@ Skrevet 15. juli 2010 #6 Skrevet 15. juli 2010 Hi...jo takk kjenner til det, men har funnet ut at det lønner seg å ta med riktig størrelse i prøverommet :-DDDD Var selv S og 36, men tror nok realistisk at det er best jeg holder meg til 38 og M nå, ser faktisk bedre ut også på meg siden jeg har fått litt former.
trebarnsmamma84 Skrevet 15. juli 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2010 Ja har blitt flinkare til å ta med meg str 38 og M inn i prøverommet....men akkurat det å stå der "naken" ...berre i BH på overkroppen,og ser at valkane tyter ut både her og der.....off...nei....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå