Lovemelikeyoudo Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 setter dere pris på å få ET plagg som er av et dyrere merke eller flere, billigere plagg fra feks H&M?
Sistah*G07*J09* Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Ett plagg av litt dyrere pris og kvalitet er vel alltid å foretrekke. Noe som ikke alle andre har liksom. Er så kjipt å komme på barselgruppe/åpen barnehage e.l. å 2-3andre unger har på seg nesten akkurat samme klær. Man kan jo f.eks. kjøpe en stilig body e.l. til 200-250kr, å så kjøpe en pakke med amme-te til mammaen kanskje?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Siden det sikkert er snakk om klær til babyen, altså baby størrelser, så slites jo ikke de klærne ut... Så med mindre du skal kjøpe over str 1 år, så ville jeg satt pris på flere plagg =) Over 1 år, så kommer kvalitet inn.
Tante Gustava Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Enig med Mamma'n til blomsterbarna=) Små babyer har ikke behov for dyre klær, de bruker de knapt og HM-kvalitet er mer enn bra nok. Er barnet blitt litt eldre, rundt året, og bruker plagget mer er kvalitet å foretrekke.
The Bad Gal Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Flere rimeligehverdags plagg:-) Får litt dårlig samvittighet når noen har kjøpt en dyr, flott gave og så blir det kanskje ikke brukt så mye. Har fått fine kjoler og vintertøy som ligger ubrukt enda, og det er jo veldig synd. (noe falt ikke helt i smak men fikk aldri bytta det, andre ting ble liksom aldri helt anledningen til å ta på før det var for smått...) Bodyer, myke bukser, håndklær, sengetøy o.l er veldig kjemt å få, synes jeg.
~mamma~ Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Er visst gniten, jeg. Pleier å kjøpe for 100-150 kr. (En del mer til mine nærmeste venner og søsken.) Gjerne på h&m. De vokser jo ut av klærne før de blir utslitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå