Emmasmamma Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Jeg har ei jente på 7 og 1/2 år, som er 136 cm høy, og veier 39 kilo. Hun er dermed 3 kilo over maksgrensa for en beltestol. Men jeg føler allikevel at hun sitter mye bedre i bilen når hun sitter i stolen. Andre som har denne problemstilingen? Jeg vil gjerne ha hun i stol en stund til, men syns det er litt skummelt siden hun er over vektgrensa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå