Lene~mor til tre Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Vi følte oss i helt fin form før idag men så plutselig fikk vi kjempe vondt i magen og kastet opp...så det kom kjempefort. jeg har bare kastet opp en gang heldigvis men minsten har kastet opp alt han har fått i seg i hele dag Håper det går fort over, jeg føler meg litt bedre allerede.
moota m storebror&lillebror Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 I varmen, har dere sommer hos dere Uff det hørtes ikke godt ut!! God bedring til dere =)
Lene~mor til tre Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. juli 2010 Ja akkurat når vi blir syke så blir det så varmt at vi nesten ikke holder ut, men skjønte fort hvorfor det var så klamt å varmt ute for i natt kom det verste tordenværet jeg har opplevd noen gang. Det lynte absolutt hele tiden, blinka over alt hvert sekund og det slo ned flere ganger og strømmen forsvant... jeg er egentlig ikke redd for tordenvær, men når det blir så ille så synes jeg det er skremmende. Veldig klamt enda selv om det regner og er grått ute...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå