Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 http://www.facebook.com/group.php?gid=348440373423 Jeg skjønner ikke hvorfor det er blitt sånn! Hvordan går det egentlig an? Jeg tenker at det MÅ være noe vi ikke vet i denne saken, men likevel klarer jeg ikke annet enn å tro på henne, og støtte henne fullt ut!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Dama er fullstendig galen og paranoid. BRA at barna ikke bor med henne!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Det er jo nødt til å være en svær konspirasjon av dyrevernet, politiet og PST ++, som har tatt fra henne barna!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Hehe, hun har holdt på i mange år. Hvis du sjekker henne ut på youtube så finner du fort ut at hun ikke er helt riktig i hodet. Det er gode grunner for at hun ikke får være i nærheten av ungene, hun er skadelig for dem. Er ikke lett når man lever med total mangel av selvinnsikt.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Utrolig skammelig og trist å se at så mange støtter henne og mener at hun burde få ha barna
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Selv om hun kanskje er sinnssyk, passer det seg ikke med kommentarer som "Hehe, hun har holdt på i mange år". Det å ha blitt fratatt barna sine er en alvorlig sak uansett, ikke minst for barna.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 "Hehe, hun har holdt på i mange år", var ikke ment stygt mot hun...men som en hehe...dere kjenner ikke til begge sidene av saken og ikke tro blindt på alt som blir skrevet på nettet.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 Javel. Det må være en utfordring å få tida til å gå etter å ha blitt fratatt barna. Man er liksom dømt til å være Barnas Fiende, og sitter der med hendene i fanget. Så man kan vel si at hun får tiden til å gå med sin internettbruk.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 Kan jo ikke annet enn å ha vondt av henne, hun er tydeligvis veldig glad i ungene sine, som de aller fleste mammaer er. Men hun ser ikke selv hva hun mangler av egenskaper for å ta vare på dem, bare måten hun gjennom flere år har utlevert disse barna med fullt navn på nettet sier sitt om hvor langt hun tenker. Hvordan tror du det blir for disse barna etterhvert som de, vennnene, skolekamerater osv osv kan lete frem masse dritt om familien og dem selv flere steder på nettet? Siden barnevernet sin side av historien er taushetsbelagt får vi også bare en side av saken, kan ikke ta et standpunkt ut fra det! Det er mye vi ikke vet.. Velger å tro barnevernet vil barnas beste, og det er at de har det best uten å bo hos mamma.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 Synes synd på dama som har så lite selvinnsikt og som ikke ser det beste for barna. Hadde hun oppført seg mindre aggresiv og vært mer positiv til avgjørelsene rundt henne hadde hun helt sikkert fått gjennom samvær med barna. Det skal være veldig grove årsaker til at barna ikke får treffe sine foreldre...men mindre de selv ikke ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 er hun gal? hvordan vetr dere det da`? jeg har aldri hørt om henne. gi meg flere linker
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #13 Skrevet 14. juli 2010 Bare søk henne opp på youtube.... ...og google henne ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #14 Skrevet 14. juli 2010 alle vidoene hennes på youtube er slettet..
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #15 Skrevet 14. juli 2010 Det er gjort iherdige forsøk på å beskytte henne og barna mot henne selv, så det meste hun har lagt ut på nettet er heldigvis slettet.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #16 Skrevet 14. juli 2010 Er dette samme dama som fulgte etter guttenes fosterfamilie? Filmet sønnen og la det ut på youtube? Hun er ikke riktig god i hodet!! Jeg må si at det også virker rart at hun er så opptatt av hundene. og setningen: "barna og hundene vender henne ryggen" må jeg bare le av. Håper hun får hjelp med sine problemer, og at hun klarer å innse at det hun holder på med ikke styrker hennes sak. Det er selvsagt synd på henne at hun var i et voldelig forhold, men å legge all skyld på det offentlige blir for dumt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå