vurdere1til Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 nei, er en grund for at di nå bærer tittelen EKSER det er ingen som kan måle seg med den flotte mannen jeg har nå <3
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Seksuelt, ja. Hele pakka, nei absolutt ikke!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Nei! Definitivt ikke! De er jo tross alt ekser!!!
Ugl@ Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Nei, ganske enkelt fordi det ikke funker og fordi han jeg er i lag med nå er mye bedre partner på alle områder. Det eneste jeg savner litt er at han gjerne kunne vært litt mer glad i å fly kansje, så hadde vi kommet oss litt mer ut å reist, men pytt pytt....
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Har to ekser fra voksen alder. Giftet meg og fikk barn med nr to, men er nå skilt. Ser at nr 1 definitivt er en bedre mann, om man kan si det på den måten. Han er snillere, mindre egoistisk og myker på mange måter. Samtidig vet jeg at det ikke ville fungert mellom oss, så sånn sett angrer jeg ikke. Dessuten er vi gode venner nå og han venter barn med sin samboer. I det minste er det én av oss som har det bra nå - dessverre ikke meg, men jeg kommer vel dit.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #10 Skrevet 14. juli 2010 Som flere her sier, er det jo en grunn til at ekser er nettopp ekser. Dvs - for noen kan det jo være at det var HAN som gjorde det slutt, og da vil kanskje ting stille seg litt annerledes. Men, uansett er det nå sånn at alle er forskjellige, også menn, og de har forskjellige gode og mindre gode egenskaper. Min nåværende partner har sine sterke sider, men er kanskje svakere på enkelte områder som en eks var sterkere på. Sånn vil det vel alltid være? Men "summa summarum" som det heter, ville jeg ikke byttet ut min nåværende med noen av eksene mine, uansett! Jeg vet at han jeg nå er sammen med, og har barn med, er den rette for meg. Det vil alltid være egenskaper hos partneren man savner, eller skulle ønske ikke var der - ingen er perfekt, nemlig ;-) Det viktigste er å fokusere på partnerens gode sider, og prøve å ikke la seg irritere over de mindre gode sidene - akkurat som han må gjøre med meg! ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #11 Skrevet 14. juli 2010 Min mann overgår alle menn jeg noen gang har møtt, på alle områder. Så nei. Ingen ekser som "egentlig" er bedre. Hehe. Ikke i nærheten en gang!!
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2010 #12 Skrevet 14. juli 2010 en eks er en eks av en grunn som ble skrevet her. men jeg må innrømme for min del, ville ikke ha valgt noen andre enn han jeg har i mitt liv, men han kunne "lånt" litt av egenskapen til eksn når det gjelder følsomhet og hensyn....men alle er ikke lik, og det er en av de tingene vi må prøve å gjøre, akseptere og godta hverandres forskjeller. men for all del, jeg ville aldri ha byttet ut han jeg har, for han har så mye annet i seg som gjør at han er perfekt uannsett =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå