Gå til innhold

Noen her som har Britax kidfix?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om stolen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har det, og vi er veldig fornøyd :-) Gutten vår sitter veldig fint i setet, og har god støtte når han sovner. Han er 5 år og veier 18 kg.

 

 

Skrevet

Veldig fornøyd!

Skrevet

Hvis det er den med 3 punkts sele og isofik fester, så har vi to sånne seter:)

 

Vi er strålende fornøyd med dem, både til henne på 6,5 år og henne på 3 år:) Begge sitter kjempefint, og setene sitter bom fast. Hatt ett par andre seter til eldstejenta, som har kommet "etter henne" når vi bremset opp, kjørte nedover bratte bakker osv. Men disse setene gjør ikke det. Sover godt gjør dem også idem:)

Skrevet

Vi har også det setet til 5-åringen. Veldig fornøyd med det. Sitter fint i det og kan ta seg en dupp hvis det passer sånn.

Skrevet

Vi har to, og er superfornøyd! Snuppa er 4,5 år. Med isofix.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...