Gå til innhold

hvem her inne vet dere åssen ser ut?? =o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

enten ut i fra bilder eller ekte=o)

jeg vet hvordan Monajenten ser ut, nydelig jente det.

og mami 87 men hun er ikke her mer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært innom endel som har blogg og lagt ut bilder der, men jeg husker ikke nickene de har her inne;)

Skrevet

Pinseline og ::) kjenner meg sånn ute i det virkelige liv. Ellers er det flere brukere her inne som vet hvem jeg er, men som jeg ikke vet hvem er.

Skrevet

Nei :) Jeg mente det jeg skrev :) (Ellers er det flere brukere her inne som vet hvem jeg er, men som jeg ikke vet hvem er. )

Skrevet

Begge tippene, Ruttelutt, Monajenten, Spetakkel og Northernlights:-)

Skrevet

Momto2

har du møtt disse over nett først eller kjent de før du traff de her på dib? =o)

Skrevet

Mom2Two, Spetakkel, Frokostquiz, Twintipp, Tøysetipp og Monajenten...tror det var alle...

Skrevet

har dere møttes etter dere ble kjent her inne da? =o)

Skrevet

Blitt kjent her inne. Monajenten har jeg bare sett på bilde som hun har lagt ut her/linket til mens de andre har jeg på FB:-)

Skrevet

Northernlights har jeg møtt i USA, resten har jeg på FB, men har en følelse av at jeg kommer til å møte flere av dem IRL:-)

Skrevet

men jeg tenker siden dere vet hvordan hverandre ser ut og mange bor i oslo, har dere aldri dumpet over hverandre tilfeldig på gaten, i butikken o.l.? litt morsomt.

litt inspirert, en veninne møtte nemlig en hun snakket med på match.com og skvatt veldig!

Skrevet

Ingen av dem bor i Oslo, bare jeg:-)

Vet forresten hvordan Newton og Prinsessen ser ut også, eller hva nicket hennes er nå igjen.

Skrevet

Monajenten og ConsuelaBananaHammock eller hvordan det skrives.

Skrevet

men da så =o) men du hadde vel kjent dem igjen på gata uansett? litt skummelt det der... ville aldri vist noen bilder av meg selv på nettforum! hehe. men venninnen min hadde gått bort til han fra match.com og han hadde skvettet like mye

Skrevet

Jeg har ikke hatt noen bilder av meg selv eller ungene her inne, men jeg har vært her inne i over 10 år, så de jeg har på FB har jeg da faktisk kjent noen år. Hadde syntes det var kjempekoselig om jeg møtte dem tilfeldig på gaten eller hvorsomhelst:-)

Å møte Northernlights var som å møte en god, gammel venn:-) Slik tror jeg nok det ville blitt med de andre også egentlig.

Skrevet

Har møtt Monajenten, Darth Vader og Brooklyn (to kjenner jeg fra ungdommen)

Ellers har jeg Alva, Mom2Two, Silja FullFres, Twintipp, Tøysetipp, Rutletutt, Teflonhjernen, Tillab og :::) på Facebook ;)

Tror det var alle...

Skrevet

Hmmm.. husker ikke helt.

Vet hvordan monajenten, :::), palmesus + noen andre som jeg ikke husker nicka på ser ut. Enten fordi jeg har de på FB, har lest blog eller har møtt på de utenom.

En fra barselgruppa var her fant jeg ut etter vi var blitt kjent. Og mammaen til en i bhg (som jeg vet om, sikkert fler).

Skrevet

Åja, jeg vet jo hvordan tillab ser ut. Så godt som bilder kan formidle da.

Og pochahontas (eller hvordan du skrev det) kjente jeg der jeg bodde før.

Har vært her noen år og var mye mer aktiv før så da ser man og snakker man md litt forskjellige folk ja. :)

Skrevet

Tøysetipp og Spetakkel har jeg på facebook:-) Nydelige damer må jeg si:-)

Ellers vet jeg hvem Monajenten, (S)Tinkerbelle, Rutelutt, Sauen (hun har vel nytt nick) og Cat er (fra blogger, hjemmesider etc).

Skrevet

Ååå, jeg glemte jo stinkerbell og sauen. Jaja, de må selvfølgelig med. Har da fulgt litt med de siste åra.

Skrevet

hehe ingen andre enn meg selv. har ikke prøvd å finne ut noen heller.

Skrevet

Spetakkel, (S)TinkerBelle<3, Hufsemor, Mulle, Oles mamma, Lineberta +++ har jeg møtt.

Twig, Sauen, Silja, lifeofina, mami87, Northernlights, Twintipp ++ har jeg sett. Kommer ikke på alle i farten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...