Gå til innhold

Ang mange sure svar og mobbing

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg her tidligere i dag om dette, og veldig mange, med meg, var enige i at det er utrolig mye dritt på anonymforumet. Før kunne man spørre mye, mens nå er det "bare" skittslenging.

Vil oppfordre flest mulig til å heller bruke de andre foumene, trimester-forumene, skravle, terminklubbene, småtroll osv istedenfor anonym, det blir mye mer aktivitet på de andre forumene, der "må" alle være hyggelige, og denne drittslengingen gir seg kanskje litt. Så blir kanskje anonymforumet sånn det en gang var, og det det var tenkt til; at de som lurer på noe men det er for flaut å spørre kan bruke det anonymt.

signerer anonymt for det kommer garantert noen drittsvar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke å spørre om ting med nick, for jeg synes aldri jeg får svar da... Holder meg derfor borte fra skravle. Men jeg er egntlig enig med deg.

Skrevet

Ville bare si at jeg er helt enig. Jeg er mer en leser enn en skriver, og synes det er forferdelig mye skitt som blir slengt her, og jeg er overrasket over at dette stort sett helt sikkert er voksne mennesker som kan få prelle av seg slike utsagn som her inne.

Selv er jeg bare i midten av 20-årene, og det kunne aldri falt meg inn å være spydig eller frekk mot noen, selv om jeg kan skjule meg bak en anonymknapp. Har da oppdragelse, og vet at man har mye mer igjen for å være hyggelig mot andre mennesker, enn å lage surskap.

Skrevet

HI her. Mange av de som spør er usikre og har lav selvfølelese. hjelper ikke akkurat med alle disse grusomme svarene.

Ang å ikke få svar med nick på skravle så tror jeg en viktig grunn til det er at "alle" er på anonym-sidene. sist jeg var gravid var det kjempemye aktivitet på både skravle og trimesterformumene. dagens innlegg dekket gjerne 3-5 sider. utrolig mye aktivitet.

få med flest mulig over til de andre forumene så blir dette supert!

Skrevet

Helt enig med deg!

Det er helt utrolig hva slags svar en kan risikere å få her inne. Tror enkelte har en grusomt lav terskel for hva de kan få seg til å si her inne. Ordene er bare bokstaver tenker kanskje enkelte, og skjønner ikke/bryr seg ikke om at noen kan ta seg nær av det.

Det er mye triveligere inne på de andre forumene. Men jeg tenker i blant at kanskje noen er falskt hyggelige på de andre forumene, siden nickene viser. Men jeg har samtidig en følelse av at de som slenger den verste dritten er gjengangere. Har gjenkjent skrivemåte og diverse hos enkelte som jeg mistenker er gjengangere her.

Skrevet

Når var det slik at man slapp drittslengingen? *Prøver å skru tiden tilbake*

Jeg ble dratt inn hit pga mobbing. Jeg var egentlig på et annet fordum, men det ble snakket om meg her inne.

Så jeg synes egentlig det er bedre at alle er anonym, enn at ingen skal være det. For da får man ikke "personlig drittslenging" eller hva jeg skal si...

Skrevet

Er mange positive sider med anonymknappen:)

Skrevet

Henger her på anonym fordi det er her det er mest aktivitet. Sjølv bruker eg aldri anonym knappen, eller dvs etter at den vart "automatisk" så hender det at eg gløymer å hake den bort før eg trykker lagre. Men føler ikkje behov for å være anonym, har ingenting å skjule, og oppfører meg stort sett ganske saklig og hyggeleg -meiner eg sjølv iallefall ;o)

Skrevet

hva med å be alle dritt kjærringene som bare sprer eder og galle om å pelle seg hjem på krangle

Skrevet

De overdriver litt, de som stadig kaller andre for "dumme ku" og lignende.

Skrevet

Krangle har jo blitt helt ødelagt av alle gartner innlegga.... bedre å krangle på anonym da.

Skrevet

Her inne er jeg alltid anonym. Ikke fordi jeg svarer frekt eller noe slikt, men rett og slett fordi jeg ikke vil bli uthengt av noen!!

Med en gang jeg ble medlem på disse sidene så visste jeg ikke om dette så signerte med nick noen ganger, ble brått slutt på det når andre svarte anonymt på samme innlegg å hang meg ut med at jeg var helt teit osv!!

Før sjokkerte det meg, og før jeg begynte å være her inne hadde jeg ikke i mine villeste drømmer trodd at det var så mange voksne mennesker som kunne snakke så mye dritt og være så slemme mot andre. Er det virkelig slik det er ute i samfunnet, eller er det bare usedvanlig mange av dem som er samlet her inne??

Skrevet

Dette innlegget blir gjentatt til stadighet. Ikke rart at mange svarer surt, er ikke uvanlig at noen svarer seg selv stygt heller bare for å skape reaksjon.

Skrevet

Hm, ja er vell kanskje litt naiv eg da...........

Får bli anonym eg også da.

Skrevet

Krangle er forbeholdt dem med vett og forstand, som i tillegg fikser å være uenige med nick og ikke trenger anonym maske. Da anonymknappen forsvant på krangle torde ikke småripsa å være der lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...