Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på denne kommentaren??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig møtt en jente og vi har vært endel sammen. Her om dagen var hun hos meg og kikket på veggen på bildet av pappa også spør hun "Herregud hvem er DET??". Pappa sier jeg...Pappa ser kanskje litt spesiell ut, med masse grått hår, briller og litt gammeldagsklær, typisk "professor utseende", men jeg har alltid vært kjempestolt av pappan min. Så sier hun (faktisk) "men, blir du ikke flau over han, han ser jo helt teit ut".

Jeg reagerte bare med et stort "Hææ???, jeg er kjempestolt av han og at han har sin egen til uten å prøve å se ut som alle andre". Må innrømme at jeg tenkte mitt om at min nye venninne er en smule overfladisk, og har mistet litt interessen for å henge med henne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er hun 9 år?

Hun kan ikke være god...

Skrevet

Hehe, hadde tenkt at hun ikke eide sosiale antenner. Og hadde sagt at jeg hadde blitt flau på hennes vegne og ikke av min far.

Skrevet

Er nok en fjortis som har sommerferie ja.....jeg mener som har skrevet innlegget, det er ikke første ferien det skjer :-s

Skrevet

egen stil skulle det stå, ikke til..

Skrevet

hehe...kans skjønne at det høres litt fjortis aktig ut å skrive det. Jeg er 30 år, hun er 25. Har aldri hatt en venn før som har kommet med liknende antydninger. Selv ikke da vi var fjortiser på ordentlig. Måtte bare sanke litt støtte på at denne jenta er rimelig teit. Det er mye annet hun har sagt også

Skrevet

Hadde ikke giddet hengt med henne mer nei.Som du sier er det mer teite ting hun sier.Og det kommer nok flere sårende kommentarer.Kjente ei sånn ei jeg også.Gidder ikke legge henne til på facebook engang..

Skrevet

Da skulle du vært kjapp. Flau over han?? Nei, nå er jeg flau på dine vegne. Har du sosiale antenner eller?

Skrevet

Hun er vel en av dem som alltid "må si hva hun mener", koste hva det koste vil.

Er ikke spesielt lurt (eller pent) å si til ei venninne at faren hennes ser teit ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...