Gå til innhold

Tiden går så saaaakteee!!


Mari_83

Anbefalte innlegg

Noen andre enn meg som synes tiden går fryktelig sakte nå??

Jeg er 8+4 i dag, og lengter lengter til uke 12 så det kan bli 'offisielt' og at kvalmen forhåpentligvis gir seg litt!

Kjenner at jeg ikke er like bekymret som tidligere, da jeg har sett bankende hjerte på tidlig UL for en uke siden.

Men, allikevel, tiden må gå litt fortere nå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt motsatt - synes ukene går kjempefort. Allerede om 2 uker kan vi fortelle det til familie og venner... Tenkte å bestille meg time til tidlig UL før vi forteller det da, er ALT for mye fokus på MA/SA, så det er beroligende å se et bankende hjerte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jeg syns også tiden går kjempe sakte. Er nå 9+4 i dag. Bare gleder meg til å komme til uke 12 og til første kontroll som jeg har når jeg er 13 uker på vei, da skal jeg også få en tidlig UL.

Nå er jeg kvalm hele tiden, er liksom ikke bare morning el. kveld men hele dagen, ikke matlyst el noe. Når jeg har spist middag el noe som helst vil jeg bare spy. Er så lei av at tida går så sakt. På mandag begynner jeg på jobb igjen fordi ferien er over. :( Men jeg er i så dårlig form og ingen på jobb vet det enda for jeg vil liksom vente til uke 12 pga. SA tidligere.

Men jeg skjønner deg :) Tida må gå fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det går saaaakte. Er 12 i dag, har sagt det til foreldrene våre denne uka. Har ei jente (2) fra før.

 

grusomt kvalm om kveldene, og vondt i magen. Halsbrannen har begynt å ta meg også :(

 

Har fått innkalling til UL 3 september, blir spennende, håper bare alt er bra.

 

Synes det er kjipt disse ukene da vi ikke kjenner noe og ikke vet om det faktisk er noe inni der. Tror jeg kjenner livmora, men den er høyt oppe i forhold til hva jeg husker den fra sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...