♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Dersom du ikke allerede er det, vil du kanskje vurdere å bli blodgiver? På denne tiden av året skjer det mange ulykker som tapper blodbankene rundt om i landet vårt, så påfyll trengs stadig. Dersom du vil hente informasjon eller melde deg som blodgiver, finner du det du trenger her: https://www.giblod.no/forside.asp?level=7348
Ugl@ Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Hei, skulle gjerne gitt blod, men jeg får ikke pga at jeg har for lav blodprosent selv, vet mange ande som også gjerne hadde gitt, men de får ikke av forskjellige grunner, noen grunner er forståelige, andre er mindre forståelige, så tror derfor mange vegrer seg, det stilles høye krav til både helse og hvordan man lever, og slik må det vel være.
Gjest Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Skulle gjerne gitt blod, men siden jeg er registrert, i folkereg., som innvandrer fra et ikke-blodgiverland så får jeg ikke gi blod (selv om jeg er født i Norge av norske foreldre)
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 13. juli 2010 #5 Skrevet 13. juli 2010 Helt enig! Er selv blodgiver, men må stå på vent en stund siden jeg har blitt så dårlig de siste gangene jeg har gitt. Men det er virkelig ikke mye å kreve så lenge man kan gi, sprøyteskrekk eller ikke!
Gjest Sekretøsa Skrevet 13. juli 2010 #6 Skrevet 13. juli 2010 Jeg fikk ikke lov, desverre Ellers skulle jeg gjerne vært det
frk Nilsen Skrevet 13. juli 2010 #7 Skrevet 13. juli 2010 Jeg gir blod til vanlig, men har "karantene" nå når jeg er gravid. Starter igjen straks ammingen er over Dytter denne!
Musemor med tre søte små Skrevet 13. juli 2010 #8 Skrevet 13. juli 2010 Jeg får ikke lov til å gi blod, så har ikke vurdert det
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. juli 2010 #9 Skrevet 13. juli 2010 Enig med du, er blodgiver selv men har ikke fått muligheten til å gi blod enda :/ Meldte meg som blodgiver, å fikk time til blodgiving. 2 uker før timen fant jeg ut at jeg var gravid. Snakket med blodbanken og måtte vente med å gi blod til 6mnd etter jeg var ferdig å amme. 6mnd etter jeg var ferdig å amme førstemann var jeg gravid igjen Å ammer fortsatt lillesøster, men skal melde meg til "tjeneste" igjen med det samme jeg er ferdig med ammingen Viktig å gi bort alle de edledråpene man kan, DE KAN REDDE MANGE LIV
Voilà Skrevet 13. juli 2010 #10 Skrevet 13. juli 2010 Æsj, jeg veier for lite, har for lite jern i kroppen og knasker altfor mange faste piller... Men, kanskje en gang i fremtiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå