Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Alette Andrea hvis det blir jente Emil André hvis det blir gutt. Vi måtte bestemme navn for jeg hadde problemer med å skjønne at dette er en helt anna unge. Går hele tiden og tror det er førstemann jeg går med. hehe Så nå klarer jeg endelig å forholde meg til at dette blir en Alette eller Emil:) Veldig fornøyd med navnevalgene!
oktoberjentene;) Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Gratulerer med navnevalget Er jammen ikke lett å finne riktig navn, men utrolig godt når man endelig har klart det..
En Prins + Prinsesse Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Gratulerer har så å si bestemt oss vi også... er bare 12 uker, men har hatt favorittnavn lenge... jente: Andrea Gutt: Adrian
Dette er lykken på jord! Skrevet 13. juli 2010 #4 Skrevet 13. juli 2010 Herlig! Kjempe fine navn du har valgt! Har pratet litt om navn vi også... Guttenavnet er vel nesten bestemt, rett og slett fordi det var et rørende og spesielt øyeblikk da vi satt og pratet om navn og begge tenkte på det samme navnet. En fin historie bak det. Jentenavn er værre... Det blir spennende å se hva det er som kommer. Jeg har følelsen av at det blir en gutt, men alle andre tror jente.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 13. juli 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. juli 2010 Andrea syns jeg er så fint også så er det oppkalling etter mannen. Jenta vi har nå har mellomnavnet mitt som sitt mellomnavn. Så derfor skal vi bruke mannen sitt nå som er André. Andrea som jentenavn. Moro å finne navn men er utrolig vanskelig også siden man ikke vil angre på valget senere, og man vil jo ikke finne et navn som er "helt greit".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå