Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 Har en gutt som blir 3 i august. Nå er det sånn at søsteren til samboeren min skal gifte seg lørdag, og min sønn har bursdag søndag. De bor 50 mil unna, så jeg vil ikke ta han med på en så lang kjøretur bare for en dag. Men jeg synes det er så fælt å være borte fra han på bursdagen hans.. vi kommer jo hjem midt på dagen en gang, men alikevel.. noen synspunkter?
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Ser ikke problemet jeg egentlig. Du kommer jo hjem i løpet av dagen han har bursdag..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Kan dere ikke feire dagen hans før bryllupet da?
Sweet Amber Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Han blir nok ikke lei seg om du misser morningen av bursdagen hans...Han er 3, bare han får kake og gave er alt bra. Han analyserer ikke hvorvidt han da har en god nok mor, eller om det betyr at du er noe mindre glad i ham..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Slapp av, det går nok bra. Det er bare en dato.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Da jenta mi ble 3 år feiret vi det helgen føre vi, ikke noe problem i det hele tatt. Hun fikk gjester, kake og gaver, strålende fornøyd Så feiret hun i barnehagen på selve dagen sin da. Vi har to barn som har bursdag med to ukers mellomrom, så da har vi familieselskap midt i mellom. Ingen av dem feier på datoen sin, og det går helt fint.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 Bare reis! Har gjort det samme selv. Ha en fin feiring når dere er tilbake. Han er så liten at han husker vel ikke forrige bursdag, sånn at han evt skulle ha enorme forventniger om party fra morgenen av.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 ser ikke problemet jeg, når gutten min ble 5 år så jeg han ikke hele dagen, jobbet slik at det ikke gikk, han var da med min samboer og hans foreldre. Vi feiret dagen på et senere tidspunkt. Var overhodet ikke noe problem det. Gutten vet ikke engang at det er da han har bursdag, eller hvordan er n bursdag skal være, han husker ikke fra 2 års dagen sin. Reis i vei du. Går nok kjempefint skal du se
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 Ser ikke problemet. Må bursdagen feires absolutt denne søndagen? Det er vel bare å ta en annen dag :-) Det gjør vi nesten hvert år for vi liker best å ha selskap i helgen.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #10 Skrevet 12. juli 2010 Ikke noe problem med en 3 åring. Det er bare å feire en annen dag. Han merker ikke forskellen. Hadde det derimot vært en 12 åring hadde det vært mye vanskligere.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #11 Skrevet 12. juli 2010 En 12 åring hadde nok heller ikke brydd seg....men uansett kommer hun jo hjem i løpet av dagen. Skjønner ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #12 Skrevet 12. juli 2010 Å jo, en 12 åring ville veldig ofte brydd seg mye! Det er ofte de ikke vil vise det, men de fleste er veldig vare på ting som viser at foreldrene ikke forstår dem i den alderen.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #13 Skrevet 12. juli 2010 Barn er revnende likgyldige til hvilken dato de blir feiret på ) Og JEG har ei som ble 12 år i januar i år; vi hadde familieselskap i romjula og barneselskap skal hun ha nå i sommer. Hun hadde lyst på telt og grilling... )
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #14 Skrevet 12. juli 2010 Tviler ikke, men da føler hun seg nok ikke glemt eller tilsidesatt heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå