Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 min mann mottar meldinger på tlf sin fra sin mor om dritt om meg. men sier ingen ting til meg om det. jeg trodde i lang tid at ting var i orden og at ting hadde roet seg ned. var helt tilfeldig at jeg så meldingen,. min mann ba meg om å sende en meld fra tlf hans og når jeg gikk inn for å svare på en tidligere melding fra denne personen så jeg hva det sto. det var ganske sårende ting som sto på den ene meld jeg leste da... jeg spurte min mann om det og han sa ingenting. jeg spurte om det var flere meldinger fra henne. det var det.. han fant dem slik at jeg kunne lese de. jeg ble utrolig lei meg. min mann sa ingenting når jeg hadde lest dem. så har gått siden jeg leste meldingene uten å vite veldig mye. jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. min mann vil ikke prate om det...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Det jeg undrer meg over er hvorfor i all verden han tar vare på slike meldinger.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Jeg ville ikke latt ham velge å ikke prate om det. Det er jo ganske drøyt. Hvorfor i alle dager oppfører hun seg slik? Så barnslig...
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Godt mulig at din mann er flau over sin mor, og ikke vil såre deg. Ikke alle menn er like flinke til å sette ord på en slik fjortiss-jente-ting. Jeg ville nok ha sendt svigermonsteret er mnd selv jeg: " Synst det er svært ubehagelig,pinlig og trist å se at du sender slike grusomme mld om meg til sin egen sønn. Har du noe du vil si om meg setter jeg pris at du er voksen nok til å komme over og fortelle meg personlig om hva som plager deg". Synst synd på deg som har en slik svigerfamile.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Hva sto det da? Eks? Kan det være du tolket de feil? Sms kan jo virke mer brutale enn det de er. Om hun virkelig behandler deg så dårlig synes jeg dere skal ungå dem, for en periode iallefall.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Det er som regel alltid en grunn til at hans mor snakker dritt om deg. Kanskje du skal finne ut hvorfor? Kanskje du oppfører deg på en måte hun synes er usmakelig uten at du selv er klar over det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå