Gå til innhold

Drar dere på ferie?


Feit no more

Anbefalte innlegg

De fleste av oss begynner vel å bli temmelig store nå. Med store mager, svai rygg og hovne ankler... Er i alle fall sånn her i gården... he he.

 

Drar dere med dere stormagen på ferie i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei i sommer skal vi holde oss hjemme;) Babyen kan jo komme når som helst nå egentlig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drar ikke noen plass. Er snart 36 uker på vei, er førstegangsfødene og skal i bryllup til helgen... Så da blir det ikke noe ferie... muligens en helgatur på hytta eller noe bare, sånn som ikke er så langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder oss hjemme siden jeg har vært syk i sv.skapet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi dro på en mini- ferie... Valgte ut et reisemål som ikke var for langt unna (2 1/2 time) i tilfelle noe skulle skje. Men det var enda 3- 4 uker til termin da vi kom hjem, så jeg var vel ikke egentlig bekymret for at noe skulle skje på ferien. Fikk førstemann to uker etter ul- termin.

 

Nå blir vi hjemme og pusler med hus og hage fram til knøttet kommer. Har fått på plass det meste av det vi trenger, mangler bare vogn pluss vasking av noe klær/ utstyr.

 

Spennende tider, dette!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 36 og på ferie i Sverige m mann og vår datter på 10 år. Har lagret tlf nr til ambulanse i Sverige og nærmeste sykehus. Og har med alle fødsels papirene mine i tilfelle lillebror skulle finne på å komme før terminen. Er som legen min sa. Dra på ferie og slapp av og kos deg. De føder jo barn i Sverige også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...