Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #1 Skrevet 12. juli 2010 jeg trenger andre sin mening på dette. jeg har slitt med mine svigerforeldre siden dag 1 etter at min mann flyttet inn hos meg. de har klaget og laget bråk veldig ofte. og for ting som ikke angår dem... jeg og min mann har en unge. jeg klarer ikke føle bra ang å la mine svigeforeldre passe han alene. jeg klarer ikke. får vondt i magen. vi har trengt barnevakt et par ganger når jeg og min mann har jobbet. svigermor har da hvert barnevakt. jeg har sittet på jobben å hatt vondt i hele meg. ene gangen svigermor egentelig skulle sitte barnevakt ringte hun 2 dager før å spurte min mann om det var greit at min manns ene søster ble med å passet ungen vår. min mann sa ja. når min mann fortalte meg det etter de var ferdig med å prate kastet jeg opp. kroppen min reagerte kraftig på dettte. endte med at svigermor ikke passet ungen i det hele tatt. har blitt plaget av begge søstrene og foreldrene til min mann ganske lenge og ganske mange anklager mot meg.. min mann vet ting har gått inn på meg, og ble sjokert da jeg kastet opp. nå etter det føler jeg at svigerfamilien ikke burde være barnevakt eller se meg. er det naturlig å få slik reaksjon og ikke ville se eller ha folk som barnevakt etter å ha blitt plaget og anklaget i laang tid.???
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #2 Skrevet 12. juli 2010 Jeg tror du er overfølsom. Hvorfor lar du dem hakke på deg? Stå opp for deg selv og be dem dra til helvete!!!
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 12. juli 2010 #3 Skrevet 12. juli 2010 Oi, dette var en ganske kraftig reaksjon ja. Hva er anklagene du får fra svigers da? Jeg tenker at du faktisk burde ta en ordentlig prat med dem, bli bedre kjent og finne på kjekke ting sammen med dem som gjør at du får litt mer positive assosiasjoner med dem.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #4 Skrevet 12. juli 2010 Signerer 1259. Be de dra rett til helvette! Kaster opp sier du? Du har da vel for pokker ikke tenkt å sette helsa di på spill for ekle mennesker som plager deg? Rett ryggen og se dem rett i øya og stå opp for deg selv!
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #5 Skrevet 12. juli 2010 Men hvorfor har dere dem som barnevakt da?
Sweet Amber Skrevet 12. juli 2010 #6 Skrevet 12. juli 2010 Jeg synes egentlig at reaksjonen din virker helt hinsides all fornuft, men så vet jo ikke jeg hvilke anklager eller andre problemer du har hatt med disse folkene. Jeg for min del ville ikke latt noen sitte barnevakt for barnet mitt hvis de virket veldig ufornuftige, ondskapsfulle eller uansvarlige. Når man har barn må man jo sette barnets beste først, og det er bare ansvarsfulle voksne som får lov å sitte barnevakt for mine barn i hvertfall..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #7 Skrevet 12. juli 2010 jeg har fått høre en go del ting gjennom tiden. prate med dem nytter ikke. min mann har prøvd flere ganger å prate med dem. jeg har prøvd nytter ikke ting blir bare verre etterpå. jeg har prøvd å gjøre aktiviteter utenfor hjemmet med dem. hjalp litt der å da men med engang en av søstrene hadde noe å klage på ble alt ille igjen. -svigerfar ville ikke i bryllupet vårt da vi ikke ville ha min manns søstre i bryllupet. vi ville kunn ha foreldrene våres og forlovere. -3 uker før bryllupet kom svigerfar å sa at han ikke ville at vi skulle gifte oss pga vi var helt feil og siden jeg ikke gikk overrens med familien til min mann. - vi fikk høre at vi ikke burde beholde ungen vår da jeg ble gravid med første mann vi har.. da jeg ikke ville bli en go mor. - får høre noe etter hver gang vi har sett dem. alltid hver eneste gang. er alt fra blikk, til at jeg ikke prater eller har pratet. er ikke alltid hva de sier som teller for meg men at jeg aldri får være i fred. dem skal alltid å noe å klage på. er slitsomt å ha det slik hver gang vi ser dem. og har hvert lang tid med mye dritt og når det er noe hele tiden får jeg ikke slappe av så dette har gått langt inn på meg.
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #8 Skrevet 12. juli 2010 Du har sikkert skrevet 100 innlegg om dette før. Men da er det stort sett om hvor fæle søstrene til mannen din er. Og du har fått mange svar, hver eneste gang. Det eneste du kan gjøre er og stå opp for deg selv og ikke la verken svigerinner eller svigerforeldrene dine fortelle deg hva du skal gjøre. Du må rett og slett gi faen i svigerfamilien, rette opp ryggen og be dem pelle seg en viss plass. Ta igjen og vær frekk som faen om de prøver seg! Gi igjen med samme mynt!!!!! Men lurer litt på om det er du som er merklig, rar og vanskelig siden du ikke går overrens med noen i svigerfamillien din??? Litt rart at alle hater deg ligsom..
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2010 #9 Skrevet 12. juli 2010 er kunn svigerforeldrene min og søstrene til min mann jeg ikke går overrens med.. går overrens med alle på jobben. min egen familie, venner, kunn 4 personer jeg ikke klarer. så jeg tror ikke det er meg det er noe galdt med der. er vanskelig å gå overrens med mennesker som viser så tydelig at de ikke respekterer en slik som svigerfamilien min gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå