Gå til innhold

Er det noen som har prøvdt oxy tarm og 30 days?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fungerte det?

kor mye gjekk du ned på ein kur på 30 dager?

trente du meir og åt sunnere?

eller åt du det samme som før men gjekk ned i vekt alikevell?

enn vil vell gå ned vekt et par dager av den oxy tarm greiene,men gjekk du fort opp i vekt igjen?

mangen spørsmål dette her,men vil ikkje kaste masse penger rett ut glaset om det ikkje fungerer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun prøvd slankemidler en gang: Aldri mer! Har aldri vært så sulten og vektfiksert i hele mitt liv før. Kroppen reagerte også på å få for lite mat. Er redd for å skuffe deg, men tror dette er bortkastede penger.

Det som har fungert bra for meg er Grete Roede aktiv med sykling. Jeg er helt avhengig av det sosiale rundt for å kunne slanke meg.

Ville heller lagt pengene i ett eller annet slankeopplegg der du har noen å prate med og jevnlig oppfølging.

Skrevet

oxytarm er et kraftig avføringsmiddel som kun bør brukes ved behov, ikke noe slankegreier. og 30 days finnes i to varianter, en som gjør at du kvitter deg med overskuddsvann, ergo: gå ned noen kg i vann. den andre stimulerer leveren for fettfordøyelsen, en sårlig fettfordøyelse gir litt oppblåsthet, ergo: du blir mindre oppblåst og klarer å sette beltespenna ett hakk lenger inn ;)

bruk heller penga dine på lavkarbomat og treningssenter :)

finnes kosttilskudd som hjelper blodsukkeret å stabilisere seg, ville heller kanskje gått for de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...